مخالف واردات نیست ، مجبورید محصولاتی را وارد کنید که در آن مشکل داریم: Piyush Goyal

دهلی نو: پیوش گویال ، وزیر تجارت و صنعت روز دوشنبه گفت هند مخالف واردات نیست و به دلیل اینکه هر کشوری نمی تواند همه چیز را تولید کند ، نیاز به واردات برخی محصولات دارد.

وی افزود: “در مواردی كه مشكل داریم باید محصولات خاصی را وارد كنیم. هر کشوری نمی تواند همه چیز را تولید کند … هر کشوری نمی تواند در همه چیز قابل رقابت باشد. ”Goyal در یک رویداد مجازی در اتاق بازرگانی و صنایع بمبئی گفت.

وی گفت: “ما با واردات مخالف نیستیم ، اما باید صادرات نیز داشته باشیم.” ، بیماری همه گیر Covid-19 این کشور را به خود متکی بودن و وابستگی بیش از حد به هیچ کس یاد داده است.

اظهارات وی در پی ایجاد موانعی برای مهار واردات به ویژه از چین از اهمیت زیادی برخوردار است.

گویال همچنین گفت که دولت بخشهایی را برای افزایش صادرات و جایگزینی واردات شناسایی کرده است. این بخش 12 بخش صنعت را برای ارتقا manufacturing تولید هند از جمله پردازش مواد غذایی ، آهن و فولاد ، الکترونیک ، ماشین آلات صنعتی ، مبلمان ، قطعات خودرو و چرم و کفش شناسایی کرده است.

وی افزود: “ما به دنبال بخشهای جدید برای ارتقا manufacturing تولید هند هستیم. ما در تلاشیم یک مکانیزم پنجره ای واحد ایجاد کنیم که شفاف باشد اما در معرض سو mis استفاده نباشد. ”