كم كم شركت آلمانی تجارت گرم نیاز به سردخانه واكسن را انجام می دهد

هرچه واکسیناسیون Covid-19 نزدیکتر می شود ، یک شرکت آلمانی کمی شناخته شده که تجهیزات آن به سرد نگه داشتن دوزها در هنگام حمل و نگهداری کمک می کند ، به یک انبار داغ تبدیل شده است.

سهام Va-Q-tec AG در ماه نوامبر 84 درصد افزایش یافت زیرا شرکت هایی از جمله Pfizer Inc. و Moderna Inc از موفقیت در تولید عکس علیه ویروس کرونا خبر دادند. هر دو واکسن باید در حین نگهداری سرد نگه داشته شوند ، و دمای بسیار پایین Pfizer -70 درجه سانتیگراد (-94 درجه فارنهایت) بیش از رقبای خود سنگین تر است ، که می گوید واکسن های آن را می توان در فریزرهای معمولی نگهداری کرد.

یواخیم کوهن ، مدیر ارشد اجرایی Va-Q-tec در یک مصاحبه تلفنی گفت: “اکنون همه در حال آماده سازی لجستیک کنترل شده دما هستند و این آگاهی در حال افزایش است که فناوری ما ارائه می دهیم یک فناوری کلیدی است.” تجهیزات این شرکت می تواند کمترین نیاز دما را برطرف کند.

دستاوردهای ماه گذشته نشان داد که Va-Q-tec در سال 2020 بیش از سه برابر شده است و آن را در فهرست 10 عضو برتر شاخص CDAX آلمان قرار داده است ، ارزش بازار به 550 میلیون یورو (668 میلیون دلار) رسیده است. رالی سهام سهام پس از آنکه شرکت باواریایی در 13 نوامبر گفت که توافق نامه ای را با یک “تولید کننده برتر دارویی جهانی” برای تهیه ظروف حرارتی برای توزیع واکسن امضا کرده و بدون نام بردن در حال مذاکره پیشرفته با دیگران است ، سرعت گرفت.

این اعلامیه در مورد هویت مشتری احتمالی در میان تحلیلگران گمانه زنی کرد. Florian Martin Pfeilschifter از Stifel به Johnson & Johnson اشاره كرد كه گفته است انتظار دارد از كانديداي نامزد واكسن Covid-19 در ژانويه يا فوريه آگاه شود. Pfeilschifter گفت ، Moderna می تواند یکی از مشتریان بعدی باشد ، با در نظر گرفتن زمان و نیازهای خنک کننده توسط مدیریت.

وب سایت vaqtec2

سخنگوی جانسون و جانسون از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. Moderna که این هفته درخواست واکسن ویروس کرونا در ایالات متحده را داد ، نیز از اظهار نظر خودداری کرد.

به گفته کوه ، ممکن است Va-Q-tec در سال جاری ظروف گرمایی را برای فروش و اجاره “در هزاران پایین” تولید کند ، این رقم ممکن است در سال 2021 “پنج تا ده برابر بیشتر” باشد.

تأثیر آن بر فروش قابل توجه است. Guido Hoymann ، تحلیلگر متزلر ، شاهد افزایش درآمد Va-Q-tec در سال 2021 به 99 میلیون یورو است ، از 72 میلیون یورو در سال جاری. وی در یادداشتی نوشت که معاملات اخیراً اعلام شده حدود 10٪ از فروش سال 2020 را نشان می دهد ، با احتمال سفارشات بیشتر ، هدف قیمت سهام خود را از 45/31 یورو به 45 یورو افزایش داد. آخرین بار سهام با قیمت 42 یورو بسته شد.