فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته ❤️ [ طراحی سایت رایگان ]

واینکه این دوره فقط به صورت آنلاین هست؟ مانند سایت یودی مای (Udemy) و یا لیندا (Lynda) که جز بهترین سایت های آموزش آنلاین طراحی سایت هستند. برای راه اندازی و بالا آوردن یک سایت وردپرسی، در ابتدا به یک سری عوامل اولیه نیاز دارید. سایت های وردپرسی، فیلم آموزشی وردپرس به زبان فارسی کاربران فراوانی دارند.

به نظر می رسد این درصد به دلیل منابع آموزش فراوان و همین طور قیمت پایین انواع قالب ها و پلاگین های وردپرسی، در ایران بسیار بیشتر باشد. به جرات می توانیم ادعا کنیم که در بین انواع آموزش های وردپرس در وب فارسی، این دوره، بهترین آموزش وردپرس از نظر عمق محتوایی می باشد.

درک عمیق لایه های مختلف وردپرس و اینکه که چگونه کار می کند، باعث شده است که کارهای بسیار پیچیده که برای برنامه نویسی آن باید ساعت ها وقت صرف کرد، تبدیل به نوشتن چند خط کوتاه کد، برایم شده است. برای فهم بخش های مختلف وردپرس و اینکه این سیستم چگونه کار می کند، ساعت ها وقت گذاشتم. آموزش رایگان وردپرس در سایت وبمستر وردپرس در بازه های مختلف آپدیت می شود. به این تسلط می رسید که در کمتر از 5 دقیقه حرفه ای ترین سایت ها را از نظر ظاهری طراحی کنید.

این مهم، تنها زمانی بدست خواهد آمد که شما بتوانید به درستی و به راحتی، با عظیم ترین و شگفت انگیزترین سیستم CMS در دنیا، کار کنید. در دوره آموزش وردپرس، شما از ابتدایی ترین مطالب در وردپرس شروع کرده، تا پیشرفته ترین نکات مهم در وردپرس را خواهید آموخت. این آموزش وردپرس در ۵۲ قسمت به صورت رایگان در اختیار شما خوبان قرار گرفته است. بالاخره در سال ۹۹ و با پیشنهاد یکی از دوستان، قرار شد دوره آموزش وردپرس را در ایسمینار، برگزار کنم. این دوره می تواند همچنین به عنوان آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس برای شما مورد استفاده قرار بگیرد.