فیس بوک می گوید برای همکاری با تلفن های هند برای انتقال 5G کار آزاد است

دهلی نو: یکی از مدیران ارشد گفت: عمده شبکه های اجتماعی ایالات متحده فیس بوک برای همکاری با صنعت مخابرات هند برای کمک به انتقال آن به فناوری نسل بعدی 5G آزاد است.

Dan Rabinovitsj ، معاون رئیس فیس بوک در سخنرانی گفت: “… این انتقال به 5G یک فرصت بزرگ برای هند است که می تواند در منحنی ابتکاری نوآوری قرار گیرد … فرصتی برای تولید بسیاری از مواد اصلی و اکوسیستم دستگاه در هند وجود دارد.” کنگره موبایل هند 2020.

وی گفت هند دارای فرصت عظیمی برای کار در جنبه هایی مانند تغییر در کل هزینه های راه اندازی شبکه و نشان دادن رهبری است زیرا فرزندخواندگی 5G در سراسر جهان جلب توجه می کند.

وی گفت ، فیس بوک بر روی جذب بیشتر افراد به اینترنت و دسترسی به اینترنت سریعتر و همکاری با شرکای اکوسیستم برای کمک به تغییر اقتصاد اساسی شبکه های مخابراتی در حال توسعه و بهره برداری متمرکز است.

وی گفت: “… یكی از بزرگترین فرصت ها این است كه چگونه می توانم كل هزینه های اداره و مالكیت یك شبكه را تغییر دهم ، كه به نظر من یكی از فرصت های بزرگ هند برای جهش به بقیه جهان است.”

وی افزود: هند دارای تراکم استعدادی در این حوزه است و این فرصتی برای “نشان دادن رهبری در اینجا به روشی است که می دانید در گذشته ندیده ایم”.

این مدیر اجرایی همچنین گفت که 5G موارد مختلفی را برای شرکتهایی که مایل به پرداخت حق بیمه با مراجعه به برنامه و موارد استفاده هستند ، دارد.

وی گفت: “اگر شما به دنبال اتوماسیون کارخانه هستید و باید قادر به کنترل بازوهای رباتیک باشید یا فقط سیستم های کنترل بسیار دقیق یا سیستم های اینترنت اشیا ((اینترنت اشیا) را داشته باشید که به تأخیر حساس هستند ، 5G می تواند واقعاً مفید باشد” گفت