دولت مخالف توقف بیشتر وام است

دهلی نو: دولت روز جمعه محدودیت های وضع شده از وضعیت اقتصادی کشور و عدم اطمینان از بیماری همه گیر Covid-19 را برای مخالفت با هرگونه تخفیف بیشتر دیوان عالی کشور از طریق گسترش طرح توقف وام به سایر بخش های آسیب دیده ذکر کرد.

دولت ، از طریق وكیل دادگستری توشار مهتا ، به یك دادگاه به سرپرستی دادگستری آشوك بوشن گفت كه قبلاً طرح توقف وام برای وام گیرندگان كوچك را تمدید كرده و از سود بهره خود چشم پوشی كرده است. وی گفت: “هر نوع بخش امدادی از نظر بخش 32 مشكلی خواهد بود.”

“در حال حاضر مکانیزمی وجود دارد (تغییر ساختار). بگذارید آنها تحت مکانیزم کار کنند. “SG گفت. وی گفت: “با توجه به موقعیت اقتصادی کشور و همه گیری … هیچ کس نمی داند چه زمانی این وضعیت پایان می یابد.”

وی استدلال کرد که تسکین بیشتر در همه بخشهای آسیب دیده ، از جمله وام گیرندگان بزرگ دشوار است.

آقای عدالت شاه شاه تعجب کرد که آیا دولت می گوید خطی وجود دارد که نباید از آن عبور کرد. دادگستر بوشان اصرار داشت که نیمکت مکالمه را با تماس با سایر درخواست کنندگان دادگاه ، از جمله کردای ، تولیدکنندگان برق ، صاحبان مراکز خرید و صاحبان مغازه های جواهرات ، در این باره فراخوانی خواهد کرد.

این نیمکت پیش از این دادخواست ای را برای جبران خسارت برای وام گیرندگان کوچک رها کرده است. دولت با اصرار دادگاه از بهره بهره آنها چشم پوشی کرد.

کاپیل سیبال ، مدافع ارشد ، برای Credai اظهار داشت که 97٪ وامها به NPA در این بخش تبدیل می شوند مگر اینکه برخی از تخفیف ها تمدید شود. برخی دیگر به جای 31 دسامبر 2020 ، خواستار تمدید مهلت قانونی تا 31 مارس 2021 شدند.

جلسه دادرسی بیشتر به دلیل کمبود وقت به 2 دسامبر موکول شد.