حکم AGR فقط تخفیف جزئی ، کلید “احیای قیمت”: Telcos

دهلی نو: صنعت مخابرات ، رای اخیر دادگاه عالی را كه به تلفن های بزرگ اجازه پرداخت بدهی درآمد ناخالص تعدیل شده (AGR) را برای بیش از 10 سال داده است ، فقط به عنوان یك تخفیف جزئی لغو كرد و گفت كه “احیای قیمت” برای طولانی مدت حیاتی است رشد بخش “این دستور به نوعی نتیجه گیری و تعطیلی برای مسئله ای بود که مدتها در انتظار آن بود ، بنابراین صنعت از چشم انداز تعطیلی قانونی خود راحت می شود.

با این حال ، فقط می توان آن را فقط به عنوان یک تخفیف نسبی نامید. “، مدیر کل انجمن تلفن همراه هند (COAI) SP کوچار به ET گفت. این گروه صنایع نماینده بهارتی ایرتل ، Vodafone Idea و Reliance Jio هستند. کوچار همچنین گفت که رشد بخش مخابرات هند به تعرفه های بالاتر بستگی دارد زیرا همچنان بسیار پایین هستند و بنابراین احیای قیمت ها برای بازگرداندن سلامت صنعت بسیار مهم است. در ماه سپتامبر ، دادگاه عالی هند به شرکت های مخابراتی دستور داد تا بیش از 10 سال ، تا مارس 203 ، حقوق مربوط به AGR را به حالت متغیر واریز کنند. Bharti Airtel نیاز به پرداخت حدود 26000 کرور حق الزحمه AGR دارد در حالی که Vodafone Idea بیش از 50،000 کرور بیشتر به بخش مخابرات

“این (دستور) به چند اپراتور فضای تنفسی اساسی را می دهد تا دریابند که چگونه آنها می توانند برنامه های تجاری خود را برای جلوگیری از جریان بی وقفه خسارات عملیاتی پیکربندی کنند و منابع خود را برای پرداخت سالانه قابل توجه به مرکز طی دهه آینده جمع کنند. کوچار گفت. کوچار با استناد به کارشناسان مخابرات گفت که این بخش برای احیای مجدد عملیات و پرداخت اقساط سالیانه حقوق AGR نیاز به سهام تازه ، تعرفه ها و امتیازات بالاتر در دولت برای انواع مختلف مالیات دارد و افزود: تعیین کف تعرفه های داده برای پایداری صنعت یکی از ضروریات است. .