تولید پنبه چین: محصول پنبه چین در یخبندان و مساحت کوچکتر کاهش یافته است

تولید پنبه چین: محصول پنبه چین در یخبندان و مساحت کوچکتر کاهش یافته است

تولید پنبه در تولیدکننده برتر چین ممکن است امسال کاهش یابد زیرا هوای سرد کاشت را به تأخیر انداخت و به گیاهان در برخی مناطق آسیب زد و با پیروی برخی کشاورزان از توصیه های دولت و روی آوردن به غلات، سطح زیرکشت کاهش یافت.

به گفته گو چائو، مدیر کل شرکت مواد نساجی Hebei Xingyu، یک تاجر و پردازشگر عمده پنبه، برداشت ممکن است تا 1 میلیون تن نسبت به سال گذشته کاهش یابد. در صورت تحقق، این کاهش بیش از 15 درصد از تولید حدود 6 میلیون تنی در سال 2022 را نشان می دهد.

چین بزرگترین تولید کننده نساجی در جهان و یکی از بزرگترین واردکنندگان پنبه است. هر گونه کسری در تولید می تواند به طور بالقوه خرید پنبه خارجی را افزایش دهد، اما ممکن است با چشم انداز ضعیف برای تقاضا مقابله شود زیرا صادرکنندگان محصولات نساجی با کندی اقتصاد جهانی دست و پنجه نرم می کنند.

بلومبرگ

هوای سرد نامناسب به محصول پنبه در منطقه اصلی تولید کننده سین کیانگ آسیب زد، درست زمانی که دولت های محلی کشاورزان را تشویق می کردند تا به کشت غلات روی آورند تا در سراسر کشور امنیت غذایی را تقویت کنند.

به گفته Mysteel، یک مشاور کالا در چین، به کشاورزان پنبه در برخی مناطق گفته شد که در 10 درصد از زمین های خود غلات بکارند و این شرکت کاهش 10 درصدی سطح زیر کشت پنبه را نسبت به سال گذشته پیش بینی کرده است.

با این حال، محصول زمان برای بهبودی دارد. گوئو در کنفرانسی روز جمعه گفت: شرایط آفتابی و گرمتر این هفته ممکن است چشم انداز را بهبود بخشد، اگرچه روند بلندمدت بازار ثابت است. کاشت به طور معمول از اوایل آوریل آغاز می شود و طبق گزارش تلویزیون دولتی، تقریبا 90 درصد محصول سین ​​کیانگ کاشته شده است.

هوای شدید از خشکسالی تا سرما در چند هفته گذشته همه چیز از سیب گرفته تا لاستیک و پنبه را در چین به هم ریخته است. به گفته تجار و تحلیلگران، دما در مناطق پنبه آنقدر پایین بود که محصولات نوظهور آسیب دیدند و تگرگ تنها تأثیر آن را بدتر کرد.

ETRise روز MSME 2022 مگا همایش با رهبران صنعت. الان ببین.