ترجمه فارسي به انگليسي

راهنمای گام به گام خدمات ترجمه WPML
در این مواقع جهانی سازی که هر مشاغل تصمیم دارد چند زبانه در تلاش ترجمه فارسی انگلیسی برای دستیابی به موفقیت جهانی باشد ، یک تلاش مشترک می تواند تا رسیدن به موفقیت کمک زیادی کند. ساختن یک وب سایت برای ارائه خدمات به مخاطبان جهانی ممکن است کاری آسان باشد ، اما تهیه آن به چند زبانه برای رعایت ترجیحات این مخاطبان کار دشواری است که برای بسیاری امکان پذیر نیست.

خوشبختانه ، Mars Translation با همکاری WPML برای ارائه راه حل چند زبانه به مشتریان بین المللی خود این تلاش را ممکن ساخته است . Mars Mars با پشتیبانی 5000 مترجم که به بیش از 120 زبان ترجمه می کنند ، جهانی سازی وب مستر خبر را برای مشتریان خود که در سراسر جهان مستقر شده اند ، دستیابی آسان و آسان کرده است.

با ادغام ترجمه مارس که اکنون در دسترس کاربران WPML در سراسر جهان است ، مسیر دستیابی به تحسین تجارت جهانی حتی ساده تر شده است. با استفاده از این ادغام ، شما نه تنها می توانید پست های وردپرس را ترجمه کنید ، بلکه می توانید چندین مضمون را در قالب ها و زبان های مورد نظر خود قبل از راه اندازی آزمایش کنید.

راهنمای گام به گام دسترسی به یکپارچه سازی ترجمه مریخ:
دسترسی به یکپارچه سازی ترجمه مارس برای ترجمه خدمات شما به چندین زبان و نه یک روند دشوار. در اینجا راهنمای کامل است:

1. شروع با ترجمه مریخ:
قبل از ارسال محتوای خود برای ترجمه به Mars Translation ، لطفا اطمینان گوگل ترجمه حاصل کنید که افزونه های زیر را در وب سایت خود نصب کرده اید:

WPML چند زبانه CMS – افزونه اصلی
WPML Translation Management – این افزونه به شما امکان می دهد تا به Mars Translation متصل شوید
WPML String Translation – این افزونه به شما امکان می دهد رشته های رابط را ترجمه کنید.

این پلاگین ها را می توانید از حساب wpml.org بارگیری کنید. اگر هنوز حساب کاربری ندارید ، می توانید با انتخاب برنامه های WPML چند زبانه CMS یا آژانس چندزبانه حساب جدید ایجاد کنید.

برای استفاده از خدمات تخصصی ترجمه مارس ، روی برگه خدمات ترجمه که در صفحه مدیریت WPML ترجمه قرار دارد کلیک کنید یا اینجا را کلیک کنید . لطفاً توجه داشته باشید که این صفحه فقط پس از ثبت نام در WPML در دسترس است. اگر در زمینه پیکربندی افزونه WPML به کمک نیاز دارید ، در صورت تمایل راهنمای شروع به کار ما را کاوش کنید یا به سادگی درخواست خود را در صفحه پشتیبانی ما ارسال کنید.

2. اتصال وب سایت خود به ترجمه مریخ:
برای اتصال WPML به ترجمه Mars ، تمام آنچه که نیاز دارید اعتبارنامه API است . برای انتخاب ترجمه فارسی به انگلیسی رایگان روش ترجمه ترجیحی خود به WPML Translation Management بروید. بر روی دکمه بله کلیک کنید ، خدمات ترجمه موجود را به من نشان دهید و Mars Mars را در لیست خدمات ترجمه داده شده انتخاب کرده و فعال سازی را کلیک کنید .

با کلیک بر روی فعال کردن ، شما به صفحه بعدی هدایت می شوید که گزینه های انتخاب حساب ترجمه Mars یا ثبت نام را نشان می دهد.

اگر حساب کاربری خود با مارس ترجمه دارید ، روی Yes ، من قبلاً یک حساب کاربری دارم کلیک کنید و رمزعبور خود را در صفحه زیر وارد کنید.

3. درخواست حساب:
اگر روی نه کلیک کرده اید ، من حساب کاربری ندارم ، می توانید با مراجعه به وب سایت ترجمه مارس و کلیک بر روی دکمه ورود به سیستم ، یک حساب کاربری ایجاد کنید و اعتبارنامه API خود را دریافت کنید .

پس از ورود به سیستم ، از فهرست بازشو در گوشه بالا سمت چپ روی “نمایه من” کلیک کنید. در داشبورد ، به بخش “تنظیمات حساب” بروید که در آنجا قادر خواهید بود اعتبارنامه API را مشاهده کنید .

پس از داشتن اعتبارنامه API ، به برگه خدمات ترجمه در صفحه مدیریت ترجمه کتاب فارسی به انگلیسی ترجمه WPML بروید. برای تأیید اعتبار ترجمه مریخ ، اعتبارنامه API خود را وارد کنید.

خودشه! حساب ترجمه Mars شما اکنون به وب سایت وردپرس شما متصل شده است.

4. ارسال محتوا برای ترجمه:
اکنون آماده ارسال مطالب خود برای ترجمه هستید. برای مراحل دقیق ، لطفاً به صفحه اسناد اختصاصی ما مراجعه کنید.

5. دریافت قیمت و اجازه ترجمه خود:
پس از انتقال سبد ترجمه خود ، روی نام دسته کلیک کنید تا به صفحه ورود به سیستم ترجمه فارسی به انگلیسی هدایت شوید.

پس از ورود به سیستم ، می توانید کارهای ترجمه را که از WPML ارسال کرده اید مشاهده کنید. برای تکمیل پیکربندی پروژه خود ، روی تب نمایش جزئیات کلیک کنید.

6. دریافت ترجمه کامل:
به محض اینکه کار ترجمه با پشتیبانی زبان شناسان متخصص ما کامل شد ، آماده تحویل به وب سایت شما خواهد بود.

بسته به پیکربندی شما ، ترجمه ها به صورت خودکار تحویل داده می شوند یا می توانند به طور متقابل از پنل مدیریت وردپرس شما دریافت شوند. برای بررسی پیکربندی خود ، به تنظیمات WPML بروید ، قسمت حالت Pickup Translation را پیدا کرده و گزینه انتخاب شده را تأیید کنید.

هنگامی که تحویل خودکار انتخاب می شود ، ترجمه ها به محض اتمام به طور خودکار به وب سایت شما تحویل می شوند. در هر زمان می توانید وضعیت مشاغل ترجمه را بررسی کنید.

اگر گزینه واکشی دستی ترجمه را انتخاب کرده اید ، می توانید ترجمه های کامل شده مترجم فارسی به انگلیسی را از صفحه مدیریت WPML ترجمه بارگیری کنید. روی دکمه بررسی وضعیت و دریافت ترجمه ها در بالای صفحه کلیک کنید.

7. لغو شغل ترجمه ها:
اگر می خواهید کارهای ترجمه را برای صفحات ارسال شده از WPML به ترجمه مریخ لغو کنید ، لطفا قبل از لغو موارد زیر را یادداشت کنید:

نمی توانید به صورت دستی مشاغل را از برگه مشاغل ترجمه در وب سایت خود حذف یا لغو کنید
اگرچه نمی توانید ترجمه های فردی را از WPML لغو کنید ، اما می توانید با مراجعه به مشاهده جزئیات کار لغو ، کارهای جداگانه را از پورتال Mars Translation حذف کنید. بسته به پیکربندی حالت Pick Pick شما ، می توانید ترجمه متن آنلاین فارسی به انگلیسی درخواست لغو را مستقیماً از طریق XML-RPC به وب سایت خود ارسال کنید. در غیر این صورت ، برای تازه کردن وضعیت و مشاهده تغییرات ، باید بر روی دکمه بررسی وضعیت و دریافت ترجمه ها در برگه داشبورد ترجمه کلیک کنید. در نتیجه ، WPML تمام مشاغل لغو شده را از برگه Job Job ها حذف می کند .
ترجمه اسناد و مدارک خود از طریق WPML با بهره گیری از خدمات تخصصی ترجمه مارس کار ساده ای است که می تواند در دستیابی به ارتفاعات جدید جهانی شدن به شما کمک کند و مخاطبان بین المللی را برای تجارت خود موردنظر قرار دهید.