بانک ICICI برنامه تلفن همراه خود را برای مشتریان وام دهندگان رقیب باز می کند

بمبئی: در زمانی که بانک ذخیره هند (RBI) با توجه به افزایش موارد قطع خدمات ، نظارت دقیق بر خدمات دیجیتالی ارائه شده توسط بانک ها را سخت تر کرده است ، بانک ICICI وام دهنده بخش خصوصی برنامه تلفن همراه خود را به روز کرده است تا به مشتریان بانک های رقیب اجازه دهد از پایه استفاده کنند. خدمات بانکی آنلاین در سیستم عامل خود.

برنامه جدید ، که بانک ICICI ادعا می کند اولین بار در صنعت است ، به کاربران امکان می دهد تا حساب های بانکی خود را پیوند دهند ، یک شناسه UPI ایجاد کنند و از خدمات مفید مانند معاملات آنلاین ، افتتاح حساب های پس انداز ، سرمایه گذاری ، درخواست وام و کارت های اعتباری بدون استفاده داشتن یک حساب بانکی ICICI.

وام دهنده در بیانیه ای گفت که هدف آن “گسترش دامنه برنامه های بانکداری تلفن همراه است که تاکنون فقط به مشتریان بانک های مربوطه محدود نشده است.”

Anup Bagchi ، مدیر اجرایی در بانک گفت که این ابتکار جدید به شما امکان می دهد به جای داشتن چندین برنامه در تلفن های هوشمند ، “از مزایای برنامه های بانکی و پرداخت در یک مکان واحد” بهره مند شوند.

“در گذشته نزدیک ، ما در هنگام تعامل با آنها دو بینش کاربر را به دست آورده ایم. یکی ، بسیاری از آنها که مشتری ما نیستند ، مشتاق استفاده از iMobile (برنامه بانک ICICI) هستند. دو ، مشتریان از استفاده از چندین برنامه خسته شده اند … اکنون مشتریان هر بانکی می توانند سهولت ، سرعت و ایمنی برنامه بانکداری تلفن همراه ما را تجربه کنند. ”

این اقدام تنها چند روز پس از تحریم های موقت RBI برای وام دهنده رقیب ، بانک HDFC ، برای راه اندازی ابتکارات دیجیتال جدید و تأمین مشتریان جدید کارت اعتباری با اشاره به موارد متعدد قطع گسترده خدمات بانکی تلفن همراه در سال های اخیر ، در میان تشدید نظارت توسط ناظران درباره آسیب پذیری های فناوری در هند صورت گرفته است. سیستم بانکی.

به گفته Dilip Asbe ، مدیر عامل شرکت ملی پرداختهای هند ، این طرح “به اکوسیستم القا می کند تا قابلیت همکاری در سیستم عامل های دیجیتال را یکپارچه کند … رابط پرداخت واحد (UPI) شناخته شده است که تجربه پرداخت یکپارچه ، ایمن و راحت را برای خود فراهم می کند. کاربران … ، “او گفت.