بانک فاینانس کوچک جانا 1200 کرور روپیه برای بازپرداخت بدهی هلکو جمع آوری می کند.

بانک فاینانس کوچک جانا 1200 کرور روپیه برای بازپرداخت بدهی هلکو جمع آوری می کند.

به گفته افرادی که از این توسعه آگاه هستند، شرکت‌های هلدینگ Jana Small Finance Bank (SFB) مستقر در بنگلور حدود 1200 کرور روپیه بدهی تازه از سهامداران TPG Capital و صندوق ثروت مستقل GIC سنگاپور جمع‌آوری کرده‌اند.

وجوه جمع‌آوری‌شده توسط هلدکوهای بانک برای بازخرید اوراق قرضه غیرقابل تبدیل (NCD) به همراه سود تعلق گرفته که در پایان ماه می سررسید می‌شد، استفاده شد. مردم گفتند که این NCD ها عمدتاً توسط خود TPG و GIC نگهداری می شدند.

اسناد NCD در سال‌های 2017 و 2018 صادر شدند. سپس درآمد حاصل از آن به بانک تزریق شد، بانکی که با انبوهی از وام‌های بد پس از تلاش دولت برای پول‌زدایی در اواخر سال 2016 دست و پنجه نرم می‌کرد.

در سال مالی 18، این بانک شاهد افزایش دارایی‌های غیرعملکرد ناخالص خود به حدود 42 درصد بود. زیان هنگفتی را برای دو سال مالی متوالی گزارش کرد: 2504 کرور روپیه در سال مالی 18 و 1949 کرور در سال مالی 19.

NCD های جدید برای TPG و GIC در دو هلدکو بانک – Jana Capital Ltd و Jana Holdings Ltd. صادر شده است. یکی از مردم گفت.

بیماری های غیر واگیر قدیمی دارای سررسید 5-6 سال با کوپن در محدوده 4.95-5.05٪ بودند. نرخ بازده کلی آن‌ها وابسته به حقوق صاحبان سهام (ارزیابی Jana SFB در زمان سررسید)، با نرخ بازده داخلی پایه 16.5٪ و سقف 25٪ بود.

دوره‌های NCD جدید سه سال است، در ژوئن 2026 بالغ می‌شوند و دارای کوپن 3 درصدی هستند. یک نفر گفت که بازده کلی بیماری های غیرواگیر در بلوغ نزدیک به اواسط نوجوانی خواهد بود.