انتظار می رود کلیه مصوبات خرید Optotec تا دسامبر-ژانویه: مدیر عامل شرکت STL Group

آناه آگاروال ، مدیرعامل گروه STL ، گفت: NEW DELHI: یکپارچه کننده شبکه های دیجیتال Sterlite Technologies Ltd (STL) انتظار دارد کلیه مصوبات قانونی را برای خرید برنامه ریزی شده Optotec مستقر در ایتالیا دریافت کند.

این شرکت اخیراً اعلام کرده است که Optotec ، یک شرکت تولید کننده محصولات اتصال متقابل نوری را با ارزش شرکت 29 میلیون یورو (بیش از 250 کرور) خریداری خواهد کرد.

آگاروال به PTI گفت ، از این میزان ، حدود 60-70 درصد (حداکثر 150-175 کرور) از طریق ابزار بدهی ارزی تأمین می شود و بقیه از طریق اقلام تعهدی داخلی است.

وی گفت: “حدود 30-40 درصد اقلام تعهدی داخلی است و تعادل بدهی است. از آنجا که ما درآمد زیادی داریم و همچنین جریان نقدی در اروپا اتفاق می افتد ، ما بدهی های اتحادیه اروپا را خواهیم گرفت.”

وی گفت که این می تواند به صورت ابزارهای مدت دار 3-5 ساله باشد.

آگاروال همچنین گفت که انتظار دارد تا ماه دسامبر-ژانویه همه مصوبات انجام شود.

این معامله شامل به دست آوردن 100 درصد از سهام Optotec در زمان بسته شدن است.

Optotec ، یک شرکت خصوصی ، طیف وسیعی از محصولات اتصال نوری را برای ارتباطات از راه دور ، FTTH (فیبر به خانه) و شبکه های ابری در اروپا فراهم می کند.

این شرکت قبلاً گفته بود که Optotec نمونه کارهایی دارد که از ارائه فیبر نوری و کابلهای STL برای سبد محصولات یکپارچه ستایش می کند.

STL با اعلام این معامله در تاریخ 2 نوامبر گفته بود که Optotec دارای میراث قوی در سبد اتصال نوری است و روابط دیرینه ای را با اپراتورهای مخابراتی اروپایی به اشتراک می گذارد.

STL گفته بود: “این خرید یک تخته پرش محکم برای ایجاد یک دسته گل کامل از راه حل ها به مشتریان در سراسر اروپا ، هند و خاورمیانه ایجاد خواهد کرد.”

STL مستقر در Pune با نمونه کارها شامل فیبر نوری و کابلها ، طراحی و استقرار شبکه و همچنین نرم افزار شبکه ، خود را به عنوان یک ارائه دهنده راه حل یکپارچه برای شبکه های داده جهانی ، با امکانات تولید نوری ، فیبر و کابل در هند ، ایتالیا ، چین قرار می دهد. و برزیل.