Vodafone Idea: Oaktree ، Varde 2 میلیارد دلار بودجه به Vodafone Idea پیشنهاد می دهد

افراد آگاه از این موضوع گفتند كه كنسرسیومی با حمایت Oaktree Capital پیشنهاد داده است كه حداقل 2 میلیارد دلار بودجه برای بازوی هندی فهرست شده Vodafone Group Plc فراهم كند.

به گفته مردم ، Oaktree با چندین شرکت دیگر از جمله Varde Partners برای معامله بالقوه با Vodafone Idea Ltd. همکاری کرد. مردم گفتند ، گروه سرمایه گذاران پیشنهادی برای ارائه حدود 2 تا 2/5 میلیارد دلار سرمایه به Vodafone Idea ارائه دادند و خواستار شناسایی نشدن به دلیل خصوصی بودن اطلاعات شدند.

Vodafone Idea در ماه سپتامبر اعلام کرد که قصد دارد تا 25،000 کرور (3.4 میلیارد دلار) سهام و بدهی برای فروش سهام خود و بدهی برای تأمین مالی خود با گرم شدن رقابت در صنعت بی سیم هند جمع کند. بلافاصله مشخص نبود که چگونه یک قرارداد بالقوه با کنسرسیوم مورد حمایت Oaktree شکل می گیرد.

مردم گفتند که شرکت هواپیمایی هندی با دیگر سرمایه گذاران بالقوه نیز صحبت کرده است و هیچ قطعیتی وجود ندارد که مذاکرات به توافق منجر شود. نمایندگان Oaktree ، Varde و Vodafone Idea از اظهار نظر در این باره خودداری کردند.

سهام Vodafone Idea پنجشنبه در بمبئی به میزان 4.4٪ افزایش یافت. سهام از 3 سپتامبر که اعلام کرد توانایی ادامه فعالیت خود به مذاکره موفقیت آمیز با وام دهندگان و جریان نقدی کافی برای تسویه بدهی یا بدهی های سررسید بیش از 25٪ کاهش یافته است.


–با کمک سالی Bakewell ، Crystal Tse ، Jennifer Ryan و Ben Scent.