Vodafone Idea: تیم حقوقی قدیمی تر Vodafone Idea اعدام می کند: منابع

اعتقاد بر این است که مدیران ارشد تیم حقوقی Vodafone Idea ، فقط چند روز پس از استعفا از رئیس حقوقی سابق Kumar Das ، در روزنامه های خود نوشتند ، که نشان می دهد یک بازنگری جامع در تیم حقوقی Vi در حال انجام است.

یکی از افراد مطلع در این باره به ET گفت: “آقای Shaswata Dhar ، معاون اجرایی وی (امور حقوقی) و Pramod Rao ، EVP (آژانس های اجرای قانون و قانون) استعفا داده اند.”

این شخص افزود ، سومین مدیر ارشد که عضوی از تیم حقوقی است نیز به زودی استعفا خواهد داد.

آخرین اخراج های سطح بالا چند روز پس از آن انجام می شود که مانیش سانسی در اوایل این هفته به عنوان مدیر ارشد جدید حقوقی وی جایگزین داس شد. سانسی ، در نقش قبلی خود ، مشاور عمومی و دبیر شرکت در ارتباطات تاتا بود.

فرد ذکر شده گفت: “برخی از عملکردهای اصلی قانونی مانند” nodal “اکنون بخشی از تیم” امور خارجی “Vi هستند و ممکن است تغییرات بیشتری در این زمینه ایجاد شود.”

Vi بلافاصله به سوالات ET پاسخ نداد.

آخرین تحولات در شرایطی اتفاق می افتد که زیان ده Vi بیش از 50،000 کرور بدهی درآمد ناخالص تنظیم شده (AGR) قابل پرداخت بیش از 10 قسط سالانه تا 31 مارس 2031 دارد. قسط بعدی در اواخر مارس 2022 است.

هرچند رهبر وی اطمینان دارد که برنامه های خود برای جمع آوری 25000 کرور روپیه پاسخ مثبتی می گیرد و طی دو تا سه ماه به نتیجه می رسد. مدیر عامل آن راویندر تککار نیز اخیراً گفت که Vi از پیشگامی در افزایش تعرفه هایی که در حال حاضر پایدار نیستند ، پرهیز نخواهد کرد.