Vodafone idea آخرین به روزرسانی ها: Vodafone Idea حقوق اضافی ماه را به همه کارمندان برای جلوگیری از خروج می دهد

KOLKATA: Vodafone Idea (Vi) در چند وقت اخیر نسبت به خروج از جمله در سطوح ارشد واکنش نشان داده و به همه کارمندان یک ماه حقوق اضافی به عنوان یک بار پرداخت بلاعوض سابق با حقوق نوامبر 2020 داده است. این شرکت همچنین مدیر (بازاریابی) خود Avneesh Khosla را به سمت مدیر ارشد بازاریابی (CMO) ارتقا داده و جایگاهی را که بیش از دو سال خالی بود ، پر می کند.

هرچند غرامت اضافی به شرطی است که کارکنان Vi تا 31 مارس 2021 در لیست شرکت باقی بمانند ، در صورت عدم کسر آن از تسویه حساب نهایی ، دو نفر با دانش مستقیم به ET گفتند.

این اقدام به عنوان یک پیشنهاد واضح توسط Vi برای نگه داشتن پایگاه کارمندان خود تلقی می شود حتی در شرایطی که آماده تقویت شبکه های 4G و اتصال خسارات مشتری است.

شرکت تلفات ضرر ، که به شدت تلاش می کند بودجه ای را برای افزایش شبکه 4G خود و پاکسازی بدهی های عظیم درآمد ناخالص تعدیل شده (AGR) خود ترتیب دهد ، در چند وقت اخیر شاهد یک سری از خروجی های سطح بالا از جمله رئیس سابق بوده است. افسر فن آوری ویشنت وورا ، رئیس حقوقی سابق کومار داس ، افسر ارشد امنیت فناوری (CTSO) آمیت پرادان و افسر مارک سابق ، کاویتا نایر.

یک مدیر ارشد Vi با تأیید پرداخت یک بار هزینه بلاعوض و ارتفاع Khosla ، گفت: “منابع مردم مهمترین دارایی های شرکت ارتباط برقرار بود در این اوقات سخت که تلاش می کند عملیات را تثبیت کند ، ضرر مشتری را دستگیر کند و تجارت 4G را توسعه دهد”.

در زمان پرس ، Vi به سوالات ET پاسخ نداد.

“منطقی است که Vi برای حفظ استعداد کلیدی مدیریت ، مسافت بیشتری را طی کند زیرا برای پوشش سریع 4G به سرعت با Reliance Jio و Bharti Airtel نیاز دارد ، به ویژه اینکه از دست دادن مدیران کلیدی در این مرحله می تواند کیفیت خدمات مشتری را تحت تأثیر قرار دهد ، منجر به به مشترکان بالقوه و زیان درآمد. “، راجیو شارما ، رئیس تحقیق در SBICap Securities ، گفت.

سقوط مشترکان همچنان یک منطقه مشکل برای از دست دادن Vi است که از نزدیکترین رقبای خود ، Jio و Airtel در پوشش 4G عقب است. در سه ماهه سپتامبر ، این شرکت تلفنی حدود 8 میلیون مشتری از دست داد. سهم بازار درآمد وی (RMS) نیز در دوره ژوئیه تا سپتامبر 22 واحد پایه (واحد بر ثانیه) به ترتیب متعادل 22.6 درصد افت کرد که با کاهش هزینه های مربوط به شبکه همراه بود ، که منجر به زیان بیشتر مشتری شد.

مدیران صنایع می گویند تصمیم اخیر شرکت telco در تلاش برای انجام یک مارک تجاری مجدداً بر برنامه های خود برای جمع بندی برنامه های تداوم تجارت خود تأیید کرده است ، اما این امر باید با یک شبکه 4G قوی تر و محصولات و خدمات قابل مقایسه با Jio و Airtel پشتیبانی شود.

یکی دیگر از مدیران ارشد صنعت گفت: “برای این اتفاق ، Vi قادر به از دست دادن مدیران اصلی خود نیست ، به همین دلیل است که ژست حسن نیت شاید اجتناب ناپذیر باشد.”

رهبری وی اطمینان دارند که به زودی مبلغ 25000 کرور برنامه ریزی شده توسط telco را به نتیجه می رسانند. هرچند ، تا امروز 31 مارس 2031 ، بیش از 50،000 کرور RG عوارض AGR قابل پرداخت برای تلفن همراه دارد.

وی اخیراً قیمت برخی از برنامه های بعد از پرداخت خانواده را در حدود 50 روپیه در برخی محافل افزایش داده است ، به گفته متخصصان این شرکت پیش از افزایش قیمت گسترده تر ، که به شدت برای تأمین هزینه های مالی مورد نیاز است ، در حال آزمایش آب است.