UCC: تحریک کننده های مالی تحمیل شده به تلفن های همراه برای جلوگیری از ارتباطات تجاری ناخواسته: TRAI به HC

دهلی نو: تنظیم کننده خدمات مخابراتی TRAI به دادگاه عالی دهلی گفته است که برای شرکت های مخابراتی مانند BSNL ، Reliance Jio ، Airtel و Vodafone برای جلوگیری از ارتباطات تجاری ناخواسته (UCC) از طریق شبکه های خود ، تحریک کننده های مالی از 34000 تا 30 کرور روپیه را اعمال کرده است. بین آوریل تا ژوئن 2020. انگیزه مالی 30 کرور روپیه ای برای عدم مهار UCC در شبکه آن در آوریل ، مه و ژوئن به دولت بهارات سانچار نیگام با مسئولیت محدود (BSNL) همراه با 10 روپیه اضافی برای عدم رعایت TRAI به دادگاه عالی گفته است که رویه عمل است.

همچنین گفته شده است که انگیزه های مالی به ترتیب 1.33 کرور ، 1.82 کرور ، 1.41 کرور و 14.99 لوره به ترتیب به Airtel ، Vodafone ، Quadrant Televentures و Reliance Jio اعمال شده است.

گفته شده است که این مقادیر باید از 23 نوامبر هنگام تصویب سفارشات توسط شرکت ها به آن واریز شود.

ارسال توسط اداره تنظیم مقررات مخابراتی هند (TRAI) طبق دستور دادگاه در ماه سپتامبر آغاز شد که طبق قانون علیه اشخاص ثبت نشده و افرادی که از مقررات آن پیروی نمی کنند برای جلوگیری از مشکل UCC اقدام به اقدام کند.

یک نیمکت رئیس دادگستری DN Patel و دادگستری Prateek Jalan به آن هشت هفته فرصت داده بودند تا اقدام کند و هشدار داده بود که عدم انجام این کار می تواند منجر به تحمیل هزینه به آن شود.

دستور دادگاه هنگام شنیدن ادعای One97 Communications Ltd ، پلت فرم پرداخت آنلاین Paytm ، مبنی بر اینکه اپراتورهای مخابراتی فعالیت های “فیشینگ” را از طریق شبکه های مختلف تلفن همراه مسدود نمی کنند ، صورت گرفته است.

فیشینگ یک جرم سایبری است که در آن افرادی که از طریق ایمیل ، تماس تلفنی یا پیام کوتاه به عنوان نماینده قانونی یک سازمان معرفی می شوند ، با آنها تماس گرفته می شوند تا آنها را مجذوب اطلاعات حساس خود ، از جمله اطلاعات بانکی و کارت اعتباری و رمزهای عبور خود کند.

TRAI در اظهارنامه خود كه طبق دستور دادگاه تشكیل شده است ، گفته است كه به طور ممنوعكننده مالی 1.73 لك ، 15.01 لك و 34000 روپیه برای Mahanagar Telecom Nigam Ltd ، Tata Teleservices Ltd و V-Con Mobile و Infra Pvt Ltd اعمال شده است. .

TRAI گفته است كه در ابتدا نشان می دهد كه به دلیل عدم رعایت معیارهای تعیین شده و مهار UCC ها ، شركت های مخابراتی اعلامیه هایی صادر شده اند و پس از اتمام مراحل قانونی ، انگیزه های مالی برای آنها اعمال شده است.

همچنین گفته شده است که طبق گزارشات ماهانه نظارت بر عملکرد ارائه شده توسط شرکت های مخابراتی ، آنها مطابق با مقررات تنظیمات ترجیحی مشتری ارتباطات بازرگانی مخابرات (TCCCPR) 2018 ، که توسط TRAI برای جلوگیری از مشکل UCC ،

TRAI گفته است که طبق گزارشات نظارت بر عملکرد ، ارائه دهندگان دسترسی در بیش از 1.9 لک موارد در هنگام رسیدگی به شکایات محدودیت استفاده را اعمال کرده اند و پس از آن ، در 1.15 لک موارد اعلامیه هشدار صادر شده است ، در حدود 77000 مورد و 17،000 مورد مجازات استفاده شده است. ارتباطات قطع شد.

علاوه بر این بیش از 2.23 لک سربرگ از نهادهای اصلی مختلف تا 23 نوامبر ثبت شده است.

پیش از این پایتم به دادگاه گفته بود كه بازیکنان ثبت نشده در مقیاس وسیعی عمل می كنند كه منجر به تقلب در حدود 1-2 كراور روپیه می شود كه هر ماه علیه مشتریان خود انجام می شود.

Paytm ، در ادعای خود از طریق Karuna Nandy ، مدعی شده است که میلیون ها مشتری خود را به دلیل فعالیت های فیشینگ از طریق شبکه های تلفن همراه کلاهبرداری کرده اند و عدم موفقیت شرکت های مخابراتی در این زمینه “باعث خسارت مالی و اعتبار” شده است. که برای آن 100 کرور خسارت از آنها خواسته است.

Paytm ادعا کرده است که شرکت های بزرگ مخابراتی تعهدات خود را تحت TCCCPR 2018 نقض می کنند.