trai: انجمن باند پهن هند ، Trai را ترغیب می کند تا از قیمت گذاری طیف ، هنجارهای تخصیص بازبینی کند

دهلی نو: اندیشکده صنعت Broadband India Forum (BIF) نمایندگی را به رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات مخابراتی هند (Trai) برای بررسی هنجارهای مربوط به قیمت گذاری و تخصیص طیف ، از جمله باندهای E&V بسیار موردعلاقه ، و سایر موارد ارائه کرده است. .

در جلسه اخیر با رئیس جدید Trai PD Vaghela ، BIF همچنین در مورد سایر موضوعات اصلی از جمله روش های ممکن برای شرکت ها برای بازگشت منطقی سرمایه گذاری در زیرساخت های دیجیتال ، تکثیر کانون WiFi عمومی ، ارتباطات ماهواره ای و اپراتورهای شبکه مجازی بحث کرده است.

TV Ramachandran ، رئیس ، BIF ، به ET گفت: “ما با انگیزه شنیدن مدارک ارسالی توسط رئیس Trai تحریک می شویم و معتقدیم که مسئولان تصمیمات سیاسی را به نفع همه ذینفعان می گیرند.”

وی افزود که BIF هفته آینده جلسه دیگری با این مرجع برای سایر دستور کارها در لیست خود دنبال خواهد کرد.

این نشست اندکی پس از آن برگزار می شود که اداره اپراتورهای تلفن همراه هند (COAI) ، به نمایندگی از سه شرکت مخابراتی هند Reliance Jio ، Bharti Airtel و Vodafone Idea ، گزارشات خود را هفته گذشته به واگلا ارائه داده بود.

طی یک ماه گذشته ، BIF و COAI به شدت در مورد تخصیص طیف باند E و V برای ارائه خدمات با سرعت بالا 5G جنگیده اند. Trai ، در نوامبر 2015 ، توصیه کرد که هر دو باند E (بین 57-64 گیگاهرتز) و باند V (71-76 و 81-86 گیگاهرتز) باید با “تنظیم لمس سبک” باز شوند و میزان تقسیم برای اولین بار باشد اولین سرویس و “پیوند به پیوند مبنا”.

BIF ، نماینده گوگل ، مایکروسافت ، فیس بوک ، اپل و آمازون از پیشنهادات Trai به همراه انجمن ارائه دهندگان خدمات اینترنت هند استقبال کرده است.

با این حال ، شرکت های مخابراتی از این جهت که این تخصیص آنها ممکن است به شرکت های غیرمجاز اجازه دهد با هزینه کم و ورود به درب پشت در ارائه خدمات 5G اجازه حراج این باند ها را بدهند.

علاوه بر این ، مجمع سیاست گذاری همچنین برای بررسی قوانین حراج طیف برای قیمت های ذخیره نیز تلاش کرده است. در اوایل ماه سپتامبر ، BIF مطالعه ای را منتشر کرد و گفت که چارچوب فعلی “خارج از خط” با هنجارهای بین المللی نیست زیرا اقدامات قیمت گذاری طیف در هند مملو از موضوعات قدیمی است.