Telcos به دنبال طیف ارزان تری است ، از دولت بخواهید تا پهنای باند و مشکلات مربوط به راه مناسب را برطرف کند

بمبئی: مدیران ارشد اپراتورهای مخابراتی Bharti Airtel ، Reliance Jio و Vodafone Idea از دولت خواستند تا با چالش هایی از قبیل قیمت و طیف بالای طیف ، در دسترس بودن پهنای باند و موانع موجود در پاکسازی های حق تقدم (RoW) برای بخشی که تضمین کرده است مقابله کند. اتصال دیجیتال در طی همه گیری.

راویندر تککار ، مدیر عامل Vodafone Idea (Vi) روز سه شنبه در کنگره موبایل هند گفت: “چالش هایی نیز در رابطه با تعرفه ها ، مالیات ، عوارض ، در دسترس بودن طیف و قیمت گذاری وجود دارد.” گوپال ویتال ، مدیر اجرایی بهارتی ایرتل هند و جنوب آسیا ، مدیرعامل جیو سانجی مشروالا و همچنین نونزیو میرتیلو ، رئیس منطقه بازار آسیای جنوب شرقی ، اقیانوسیه و هند ، این نگرانی ها را به طور گسترده بیان کردند. ویتال ، از طرف خود ، خواستار ایجاد یک محیط نظارتی پایدار و ساده برای امکان رشد سریع هند دیجیتال شد.

اپراتورها قیمت های فعلی را ناپایدار خوانده اند ، وی گفت که این ممکن است اولین بلوک افزایش نرخ باشد – آخرین قیمت در دسامبر 2019 افزایش یافته است – و اطمینان داشت که توسط رقبا نیز دنبال خواهد شد.

مشروالا از جیو اظهار داشت که نیاز به رسیدگی به چالش های RoW وجود دارد تا هند از نظر 5G و فیبر در خانه با کشورهای پیشرفته همسو باشد. حتی سازندگان تجهیزات مخابراتی نیز از دولت می خواهند که سرمایه گذاری در بخش زیرساخت های مخابراتی را تشویق کند ، دسترسی به طیف را تسریع کرده و قیمت طیف را مقرون به صرفه کند.

“شبکه ها به اندازه جاده ها و شبکه های برق و فرودگاه ها برای کشورها مهم هستند. من شدیداً هندوستان را تشویق می کنم تا اقدامات تشویقی برای سرمایه گذاری در زیرساخت های دیجیتال را از جمله مقرون به صرفه تر کردن طیف و تسریع در دسترس بودن طیف ، در اولویت قرار دهد. ”