TAIPA خواستار اجرای قوانینی برای گسترش شبکه است که 3 سال پیش ابلاغ شده است

دهلی نو: بدن صنعت زیرساخت مخابرات TAIPA روز دوشنبه بار دیگر درخواست خود را برای اجرای قوانین راه اندازی شبکه ، که سه سال پیش به آن ابلاغ شده بود ، در همه ایالت ها برای سهولت نصب برج های تلفن همراه و عناصر مرتبط در سراسر کشور تکرار کرد. وزارت مخابرات (DoT) با قوانین حق تقدم تلگراف هند (RoW) 2016 ، که در نوامبر 2016 به روزنامه ها ابلاغ شد ، برای تصویب توسط دولت های ایالتی و سرزمین های اتحادیه (UT) برای سهولت در راه اندازی شبکه های مخابراتی در سراسر جهان ارائه شد. کشور.

طبق انجمن تأمین کنندگان برج و زیرساخت (Taipa) ، تاکنون حدود 18 ایالت سیاست های RoW خود را که عمدتا با قوانین DoT RoW 2016 مطابقت دارند ، تصویب یا به آنها اعلام کرده اند.

از کشورهای باقیمانده و UT ، دهلی ، بنگال غربی ، هیماچال پرادش ، پنجاب ، چندیگره ، گجرات ، چاتیسگره ، کرالا ، کارناتاکا ، آندرا پرادش ، تلانگانا ، پودوچری ، سیکیم ، J&K ، لاداخ و میزورام در حال بحث در مورد سیاست های تدوین RoW خود هستند. ، تایپا در بیانیه ای گفت.

Andaman & Nicobar ، Lakshadweep ، Dadra و Nagar Haveli تاکنون هیچ سیاستی تدوین نکرده اند.

“تصویب RoW Rules ، Nov’2016 و اجرای آن به روشی ثابت در همه ایالت ها نه تنها ساده سازی فرایندهای بدون دردسر و بدون دردسر را فراهم می کند بلکه باعث آمادگی موثر و سریعتر ایالت ها برای کمک به نقشه راه متصل هند دیجیتال می شود ، “مدیرکل تایپا TR دوآ در بیانیه گفت.

طبق گفته تایپا ، برخی از کشورهای مهم مانند کارناتاکا ، کرالا ، آندرا پرادش ، تلانگانا ، پودوچری ، پنجاب و گجرات بسیار تمایلی به تصویب قوانین تلگراف هند هند ندارند.

دعا گفت: “تایپا طی 3-4 سال گذشته با شدت در حال هماهنگی با این کشورها بوده است ، نمایندگی ها و ارسال ها و جلسات مختلف را ارائه می دهد ، اما تغییری در نگرش آنها ایجاد نمی شود.”

وی افزود: “ما از وزارت دفاع می خواهیم كه این دولتهای ایالتی باقی مانده را برای تسریع در تصویب هند تلگراف RoW در نوامبر 2016 تحت تأثیر قرار دهد تا تسهیل گسترش سریع زیرساخت های مخابراتی حیاتی و مورد نیاز را تسهیل كند.”

در بیانیه آمده است ، قوانین RoW چارچوبی را برای تأیید راه اندازی دکل های مخابراتی و تخمگذار کابل های فیبر و حل و فصل اختلافات به روشی موقت و غیره فراهم می کند.