SIDBI مبلغ 250 کرون روپیه به 3 شرکت پرداخت می کند. Stride Ventures حداکثر 85 کروس می شود

دهلی نو: بانک توسعه صنایع کوچک هند (SIDBI) 250 کرور روپیه برای سه صندوق از جمله Stride Ventures که تا 85 کرور دریافت کرده است تعهد کرده است. روز پنجشنبه ، Stride Ventures در بیانیه ای گفت که از SIDBI بالغ بر 85 کرور افزایش یافته است و این بودجه استقرار اولین صندوق بدهی Stride Venture India را تقویت می کند.

“ما خوشحالیم که در سفر به انقلابی در اعطای وام ، با SIDBI دست در دست هم داده ایم.

ایشپریت سینگ گاندی ، بنیانگذار و مدیر عامل Stride Ventures ، گفت: “تعهد آنها تا 85 کرور روبرو ، استقرار ما را از صندوق دوشیزه ما بیشتر تقویت می کند – صندوق بدهی Stride Ventures India.

وی افزود پشتیبانی SIDBI از وجوه بومی رسالت کشور را به “آتاتانیربهار” به شدت تحریک می کند.

هفته گذشته ، SIDBI توئیت کرده بود که 250 کرور روپیه به سه نهاد – Stride Ventures ، صندوق سرمایه گذاری SME و صندوق سرمایه گذاری SME هند و JSW Ventures Trust کمک می کند.

این سازمان گفته است: “در ادامه ماموریت Startup India ، SIDBI 250 كراور اضافی به 3 صندوق سرمایه گذاری جایگزین تحت صندوق سرمایه گذاری برای استارت آپ ها (FFS) GoI متعهد می شود.”

سخنگوی گروه JSW هنگام تماس با ما ، از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. نظرات صندوق سرمایه گذاری SME هند نمی تواند بلافاصله استخراج شود.

صندوق وجوه برای شرکت های نوپا (FFS) در راستای برنامه اقدام استارت آپ هند در 16 ژانویه 2016 توسط نخست وزیر نارندرا مودی رونمایی شد. این شرکت 10.000 کرور روپیه برای کمک به صندوقهای سرمایه گذاری جایگزین (AIF) ثبت شده در Sebi تصویب کرده است. FFS از طریق مشارکت در سرمایه AIF های ثبت شده توسط Sebi ، نیازهای تأمین اعتبار برای شرکت های نوپا را تسهیل می کند.

طبق داده های موجود در وب سایت SIDBI ، از 31 مارس 2020 ، حدود 3،798 کرور تعهد به 53 AIF پرداخت شده است.

نزدیک به 3،582 کرور توسط AIFs تحت FFS در شرکت های نوپا سرمایه گذاری شده است.

Stride Ventures ، در بیانیه خود گفت ، علی رغم چالش های ایجاد شده توسط همه گیر ، این شرکت در زمینه استقرار سرمایه بسیار فعال بوده و در این مدت هفت معامله را انجام داده است.

گاندی گفت: “بعلاوه ، ما هیچ گونه معوقاتی یا تاخیری در نمونه کارها خود مشاهده نکردیم. ما از همکاری با SIDBI بسیار هیجان زده هستیم زیرا می خواهیم این حرکت را حفظ کرده و سال را به شدت به پایان برسانیم.”

استراید اخیراً سرمایه گذاری در SUGAR ، یک مارک آرایشی رنگی و شرکت رباتیک Miko را اعلام کرده بود. از دیگر سرمایه های این صندوق می توان به Stellapps ، HomeLane ، Ziploan و LetsTransport اشاره کرد.

Stride دارای 10 شرکت پرتفوی است و قصد دارد در 25-30 استارت آپ برای Stride Venture India Debt Fund I سرمایه گذاری کند.

“ما شاهد حرکت خوبی در روند رشد تازه شروع شده در مرحله رشد هستیم که فراتر از سطح قبل از رشد است و در نتیجه نیاز به سرمایه در گردش را افزایش می دهد که همچنان اصل اصلی صندوق ما است. تعهد SIDBI به ما کمک می کند تا پشتیبانی خود را از این مشاغل هیجان انگیز تسریع کنیم تا به اهداف خود برسیم. Abhinav Suri ، شریک مدیر Stride Ventures ، گفت: