SBI همراه با NPCI ، JCB ژاپن کارت نقدی بدون تماس را راه اندازی می کند

دهلی نو | توکیو: بانک دولتی هند (SBI) ، شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) و شرکت بین المللی JCB ژاپن روز سه شنبه از راه اندازی “کارت بدهی بدون تماس SBI RuPay JCB Platinum” خبر دادند. این کارت توسط SBI و با همکاری JCB در شبکه RuPay راه اندازی شده است. در یک نسخه منتشر شده آمده است:

JCB یک مارک عمده پرداخت جهانی و یک صادر کننده و خریدار کارت اعتباری پیشرو در ژاپن است.

با استفاده از این کارت ، مشتریان می توانند در پایانه های خودپردازها (دستگاه های خودکار فروشنده) و PoS (نقطه فروش) تحت شبکه JCB معامله کنند. آنها همچنین می توانند با استفاده از کارت از بازرگانان تجارت الکترونیکی بین المللی با مشارکت JCB به صورت آنلاین خرید کنند.

طبق این نسخه ، کارت از معاملات مبتنی بر کیف پول آفلاین RuPay پشتیبانی می کند و یک حالت پرداخت اضافی را در کارت امکان پذیر می کند. مصرف کنندگان می توانند کیف پول آفلاین را بارگیری کرده و از آن برای حمل و نقل در هند (اتوبوس و مترو) و پرداخت های خرده فروشی (بازرگان) استفاده کنند.

“ما اعتقاد داریم که همکاری ما با SBI و JCB در اختیار دارندگان کارت خواهد بود و مزایای چشمگیر و ارزش پیشنهادی بی نظیری را هم در بازارهای هند و هم در بازارهای بین المللی ارائه می دهند. دارندگان کارت های بدون کارت بدون تماس SBI RuPay JCB Platinum اکنون می توانند از کارت های خود در میلیون ها مکان در جهان استفاده کنند.

“عالی است که شاهد هستیم RuPay از طریق شبکه های ما جای خود را در بازارهای بین المللی تقویت می کند. ما در NPCI به طور مداوم تلاش می کنیم یک تجربه خرید تکامل یافته و شخصی را به مشتریان ارائه دهیم و بخش موجود دارندگان کارت RuPay را تقویت کنیم ،” COO Praveena Rai از NPCI گفت

علاوه بر این ، مشتریان می توانند به JCB PLAZA Lounge – سالن های اختصاصی در داخل شهر برای اعضای کارت JCB – در مقصد سفر برجسته مانند بانکوک (تایلند) ، جاده Orchard (سنگاپور) و پاریس (فرانسه) دسترسی داشته باشند.

ویدیا کریشنان ، مدیر کل SBI گفت ، “ما معتقدیم که فناوری ضربه و پرداخت روی کارت خریدهای روزمره مشتریان را با پرداخت های بی خطر و سریع و بی خطر ساده می کند”

رئیس و مدیرعامل شرکت JCB International Co ، یوشیکی کانکو ، گفت که هرچه بیشتر و بیشتر مشتری های هندی شیوه های پرداخت دیجیتال را برای انجام معاملات داخلی و بین المللی اتخاذ می کنند ، این شرکت مطمئن است که این پیشنهاد محصول توسط اعضای کارت مورد پسند واقع می شود.