RBI برای توضیح هنجارهای فرورفتگی ، UVARCL را فرا می خواند. RCom ، برنامه های وضوح Aircel در تعادل است

بمبئی: بانک ذخیره هند (RBI) به شرکت بازسازی اشعه ماورا بنفش (UVARCL) هشدار داد که ممکن است گواهی ثبت آن لغو شود ، مگر اینکه در هفته آینده توضیح دهد که چرا به دادگاه ورشکستگی اعلام نکرده است که تنظیم کننده برنامه مصوبه خود را رد کرده است هواپیما درست در همان ابتدا.

ناظران بانکی در اطلاعیه ای اعلام کردند که UVARCL هنجارهای وضع شده توسط قانون Sarfaesi (اوراق بهادار و بازسازی دارایی های مالی و اجرای سود سهام اوراق بهادار) را زیر پا گذاشته و عمداً دستورالعمل های RBI را نقض کرده است ، مردم مطلع از این موضوع گفتند. طبق قانون Sarfaesi ، شرکت های بازسازی دارایی نمی توانند سهام عدالت را در مرحله حل و فصل به یک شرکت ورشکسته تزریق کنند.

از UVARCL خواسته شده است تا پایان هفته آینده به اعلامیه RBI پاسخ دهد. با این حال ، مقامات آشنا به این موضوع گفتند كه UVARCL تمام مراحل برنامه های حل را به RBI اطلاع داده است.

لغو ثبت نام UVARCL در این مرحله به معنای آن است که برنامه های حل وفصل ورشکستگی شرکت های ارتباطی Reliance (RCom) و Aircel لغو خواهد شد و برنامه های دولت ایالتی هند را برای بازیابی 12000 کرور روپیه وام داده شده به هر دو شرکت مخابراتی عقب می اندازد. در حالی که دادگاه ملی حقوق شركت (NCLT) طرح حل و فصل Aircel را تأیید كرده است ، پیشنهاد RCom توسط كمیته طلبكاران پاك شده و در انتظار رسیدگی به دادگاه است.

“در اعلامیه علت ، RBI گفته است که برنامه حل Aircel را در اکتبر سال گذشته رد کرده است و علی رغم آن ، UVARCL از آن پیش رفت و به دادگاه قانون شرکت های ملی از تصمیم نهاد نظارتی اطلاع نداد ،” یک شخص.

RBI و UVARCL به سوالات ET پاسخ ندادند.

NCLT ضمن پاکسازی برنامه وضوح UVARCL برای Aircel در ژوئن سال 2020 ، از ARC خواست تا برنامه خود را به RBI ارسال کند ، زیرا ARC تحت مدیریت بانک مرکزی است.

سپس UVARCL طرح مورد تأیید NCLT را به RBI ارسال كرد ، كه با استناد به هنجارهای مندرج در قانون Sarfaesi ، قانونی كه به بانك ها و سایر م institutionsسسات مالی اجازه می دهد املاك مسكونی یا تجاری را برای بازیابی وام ها به حراج بگذارند ، این پیشنهاد را دوباره رد كرد.

این شخص گفت ، بانک مرکزی در اطلاعیه خود به UVARCL اعلام کرد که اوایل اکتبر 2019 ، قبل از اینکه NCLT پیشنهاد را تصویب کند ، مجوز را رد کرده است.

به گفته یکی دیگر از مدیران صنعت ، RBI همچنین مشاهده کرده است که اگر NCLT درخواست تأیید بانک مرکزی را نمی داد ، UVARCL پیش می رفت و طرح قطعنامه Aircel را اجرا می کرد.

مسئولان ردیابی پرونده های قطعنامه Aircel و RCom گفتند که UVARCL حداقل شش نامه به بانک مرکزی از ژوئیه 2019 تا اکتبر 2020 ارسال کرده و آن را از پیشرفت برنامه های حل و فصل مطلع کرده است.

“آنها دائماً در این مورد به RBI نامه نگاری كرده اند ، از جمله بلافاصله پس از آنكه كمیته طلبكاران در سپتامبر سال گذشته طرح را اجرایی كردند. اما علی رغم تصویب سایر طرح های مصوبه ، تنظیم كننده به دلیل عنصر سرمایه گذاری سهام مخالفت كرده است. در این پیشنهاد ، “یک مقام گفت.

یک مدیر صنعت گفت که اگرچه اعلامیه RBI فقط به UVARCL رسیده است ، اما تأثیر گسترده و گسترده ای برای صنعت دارد.