PNB هدف دوباره را کاهش می دهد. انتظار می رود فقط 20،000 کرور کتاب وام برای بازسازی تغییر کند

دهلی نو: بانک ملی پنجاب (PNB) روز سه شنبه هدف اصلاح مجدد بدهی را 50 درصد به 20 هزار کرور کاهش داد زیرا دو ماه پیش تقاضای کافی برای تغییر ساختار توسط RBI تأیید نشده بود. بانک ذخیره هند (RBI) برای کمک به نهادها در بحران COVID-19 اجازه یک بار تغییر ساختار وام های شرکتی و شخصی را داده است.

“با توجه به تغییر ساختار ، به طور شگفت آور ، مانند امروز ، اگر نگاه کنید ، افراد زیادی درخواست نکرده اند. از نظر خرده فروشی و MSME با هم تا 30 سپتامبر ، ما بازسازی را به میزان 41 کرور Rs انجام داده ایم. همانطور که امروز درخواست 30 کروری دیگر با توجه به خرده فروشی و MSME ارائه شده است.

PNB MD SS Mallikarjuna Rao در تعامل مجازی با رسانه ها گفت: “اما MSME ، ما انتظار داریم كه تجدید ساختار تا حدودی بین 4000 تا 5000 كورور روپیه رخ دهد.”

وی گفت ، تا آنجا كه به شركت ها مربوط می شود ، این بانك از 15 متقاضی به مبلغ 2،022 کرور درخواست دریافت كرده است.

توجه به این نکته بسیار مهم است که در صورت انجام بازسازی در مورد حساب های شرکتی ، رتبه آنها برای مدت دو سال تحت فشار خواهد بود.

“این می تواند یکی از دلایلی باشد که پاسخ خیلی زیاد نبوده است. اگر به یاد داشته باشید ، آخرین بار هنگام اعلام نتایج ، ما نشان دادیم که تقریباً 40،000 کرور می تواند مبلغی باشد که ممکن است تحت بازسازی قرار گیرد. با این حال ، اکنون ما به روشی که پاسخ به ما می رسد ، ممکن است تا 31 دسامبر حتی 20 هزار کرور هم نباشد ».

وی افزود ، این کمتر از 3 درصد از کل پیشرفت ها خواهد بود.

در پاسخ به سوالی در مورد چشم انداز NPA بانک ، رائو گفت که انتظار دارد دارایی های بی عملکرد PNB (NPA یا وام های بد) از نظر ناخالص کمتر از 14 درصد و از نظر خالص کمتر از 5 درصد باشد.

دارایی های ناخالص ناخالص وام دهنده (NPA) در پایان سپتامبر از 16.76 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل به 13.43 درصد از پیشرفت ناخالص داخلی رسید. NPA خالص نیز در مقابل 7.65 درصد به 4.75 درصد کاهش یافت.

وی گفت ، با توجه به شارژ خدمات ، بانک آن را افزایش نداده است و هیچ برنامه ای برای افزایش آن از سطح فعلی وجود ندارد.

در ادغام بانک تجارت شرقی و بانک متحد هند ، رائو گفت که ادغام تجارت و منابع انسانی قبلاً انجام شده است.

ادغام این دو بانک با PNB از اول آوریل عملی شد.

وی گفت ، تا آنجا که به ادغام فناوری مربوط می شود ، این روند در حال انجام است. یک بانک ادغام فناوری را تا 31 دسامبر و دیگری را تا پایان ژانویه به پایان می رساند.

با ادغام ، این بانک اکنون حدود 11000 شعبه ، بیش از 13000 دستگاه خودپرداز و 1.05 کارمند دارد.