mark zuckerberg: برای ارسال پول از طریق واتس اپ هزینه ای دریافت نمی شود: مارک زاکربرگ

مارك زاكربرگ ، مدیر عامل فیس بوك ، روز پنجشنبه (به وقت محلی) و پس از تكیه شركت ملی پرداخت های هند (NPCI) برای واتس اپ برای اجرای زنده برنامه UPI در مدل چند بانكی ، گفت:

زاکربرگ طی بیانیه ای تصویری گفت که بیش از 140 بانک از آن پشتیبانی می کنند.

وی گفت: “اکنون می توانید از طریق واتس اپ به راحتی به دوستان و خانواده خود پول ارسال کنید. هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود و توسط بیش از 140 بانک پشتیبانی می شود. و چون واتس اپ است ، امن و خصوصی نیز هست.”

وی همچنین گفت که این پرداخت ها در 10 نسخه محلی زبان هند از WhatsApp در دسترس خواهد بود. وی گفت: “آنچه شما نیاز دارید یک کارت نقدی با بانکی است که از UPI پشتیبانی می کند و می توانید بلافاصله آن را تنظیم کنید. می توانید آن را در آخرین نسخه WhatsApp بیابید.”

“ما در مورد این کار با شرکت ملی پرداخت های هند کار کرده ایم ، که نظارت بر همه چیز را برای اطمینان از ایمن بودن و قابل اعتماد بودن آن انجام می دهد. و ما آن را با استفاده از رابط پرداخت متحد هند ساخته ایم ، که برای هر کسی آسان است که فوراً پرداخت های مختلف را بپذیرد برنامه های مختلف – و برای شرکت ها برای ارائه خدمات عالی به مردم “، وی افزود.

“وقتی مردم می توانند به ابزارهای مالی دسترسی پیدا کنند ، قدرت بیشتری برای حمایت از خود و دیگران یا راه اندازی مشاغل بیشتری دارند. در دراز مدت ، ما به نوآوری بیشتری نیاز داریم که به مردم امکان کنترل پول خود را بدهد ، و سهولت پرداخت ها گام کوچکی است که واقعاً می تواند کمک کند ، “او گفت در حالی که هند اولین کشوری است که چنین کاری انجام می دهد.

در تاریخ 5 نوامبر ، NPCI اظهار داشت که WhatsApp می تواند پایگاه کاربران UPI خود را به صورت درجه بندی شده با حداکثر 20 میلیون کاربر ثبت شده در UPI ، گسترش دهد.

NPCI در سال 2008 به عنوان یک سازمان چتر برای کار با سیستم های پرداخت خرده فروشی و تسویه حساب در هند تشکیل شد.