Kapil Wadhawan به نهادهای نظارتی ، PMO می نویسد ؛ ادعا می کند 63 قمر که مانع روند حل همکاری می شوند

مروج سابق زندانی DHFL که بحران زده است Kapil Wadhawan با ارسال نامه به بانک رزرو و Sebi ادعا کرده است که 63 Moons Technologies مانع روند حل ورشکستگی شرکت می شود. در حالی که وام دهندگان به دنبال حراج دارایی های DHFL برای بازپرداخت 83000 کرور روپیه وام پرداخت نشده هستند ، شرکت 63 Moons Technologies که بنیانگذار جیگنش شاه است ، برای جلب وثیقه دارایی های DHFL برای بازپرداخت حقوق 200 کرور خود ، دادخواست عالی را به دادگاه عالی مادرس ارائه کرده است.

ودوان در نامه ای به Shaktikanta Das ، فرماندار RBI و رئیس سبی ، Ajay Tyagi ، همراه با کپی هایی که به دفتر نخست وزیر علامت گذاری شده است ، ادعا کرده است که 63 قمر در تلاش است تا اولویت جبران حقوق خود را بیش از 80،000 کرور روپیه بدهی های دیگر طلبکاران بدهد. می توانند در روند ورشکستگی مستقر شوند.

سخنگوی 63 مون ، در بیانیه ای ، از اظهار نظر متعجب از اینکه ودوان می تواند نامه را از زندان تالوجا (بمبئی نو) بنویسد ابراز تعجب کرد و گفت ، در حالی که مایل نیست در مورد محتوای نامه اظهار نظر کند ، این شرکت “متعهد به بازیابی پول خود” بود.

در حالی که سخنگو عنوان نکرده است که علت آن از DHFL چیست ، Wadhawan ، در نامه ، اظهار داشت که 63 مون 200 دلار کرور در اوراق بدهی غیر قابل تبدیل DHFL طی یک مسئله عمومی در سال 2016 سرمایه گذاری کرده است و از سال 2023 به بعد قابل بازخرید است.

واداوان در نامه خود ، كه نسخه ای از آن است ، گفت: “من مجبور هستم كه به این نامه بپردازم تا توجه شما را به اقدامات ناگوار و تخریبی كه 63 فن آوری Moons انجام داده است و احتمالاً تمام روند حل و فصل DHFL را مختل می كند ، جلب كنم.” توسط توسط بررسی شده است.

ودهاوان در این نامه گفت كه 63 مون دادخواست كتبی را به دادگاه عالی مدرس ارائه كرده و خواستار ضمیمه دارایی های متعلق به DHFL است.

“در پوشش این دادخواست نوشتاری ، 63 مون به دنبال اولویت داشتن بر هر طلبکار دیگر DHFL از جمله دارندگان ضعیف FD (سپرده ثابت) است که در صورت صدور هر گونه سفارش که 63 ماه قضا می کند ، در چنگال مانده اند. این امر جدا از این است که در صورت اعطای تخفیف به 63 ماه ، زیر لایه فرآیند حل و فصل تحت IBC (قانون ورشکستگی و ورشکستگی) به طور کامل از بین برود “، مروج سابق DHFL گفت.

ودهاوان گام های فوری را از مقامات نظارتی طلب کرده است تا مانع موفقیت “اقدامات بد” 63 ماه شود ، که به گفته وی “فاقد هرگونه شایستگی” ، “مالافید” و “قابل نگهداری” نیست.

بر اساس این نامه ، 63 ماه در یک شماره عمومی در سال 2016 به سهام اوراق قرضه غیرقابل تبدیل DHFL مشترک شده بودند.

در نامه واداوان آمده است: “این NCD ها از سال 2023 قابل بازخرید هستند. کل بدهی قابل پرداخت به 63 ماه 200 کرور در مقابل بیش از 80،000 کرور به همه طلبکاران است.”

DHFL پس از اعلامیه IL&FS در سپتامبر 2018 با بحران نقدینگی روبرو شد.

شرکت مالی غیربانکی با بحران شدید نقدینگی روبرو شد. با این حال ، آن موفق شد پس از آن تقریباً 44000 کرور روپیه به طلبکاران خود بازپرداخت کند.

بعداً ، پس از مداخله بانک ذخیره ، یک مدیر به عنوان سرپرست شرکت در نوامبر 2019 منصوب شد. همچنین یک کمیته سه نفره به عنوان مشاوران مدیر منصوب شده است.

در حال حاضر ، DHFL در حال گذراندن مراحل حل و فصل در دادگاه حقوقی شرکت ملی (NCLT) تحت IBC است. این شرکت همچنین اولین شرکت بخش مالی است که چنین روندی را طی می کند.

63 مون همچنین در سال 2019 در دادگاه عالی بمبئی علیه DHFL با طرح مبلغی معادل 231 کرور همراه با بهره ، شکایتی را مطرح کرده و همچنین تقاضای تخفیف های مختلف کرده است.

ودوان گفت که در بازپرداخت پول خود در دادخواست بمبئی ، که پس از آغاز مهلت قانونی تحت IBC متوقف شد ، 63 قمر یک دادخواست دیگر در دادگاه عالی چنای ارائه داد.

در این نامه آمده است: “من از مداخله فوری شما درخواست می کنم تا مانع از اختلال در روند حل و فصل 63 قمر شود و اطمینان حاصل شود که هزاران کرور پول عمومی به طور غیرقابل جبران از بین نمی رود.”

اگر برنامه 2019 که توسط همه بانکها تصویب شده بود که 100 درصد بازپرداخت مبلغ اصلی را به همه طلبکاران ارائه می دهد ، با اختلافات مناسب توسط اصلاح شده در نظر گرفته شود ، می توان از بسیاری از اختلافات بین طلبکاران DHFL ، سایر متقاضیان حل و فصل جلوگیری کرد. ودوان در نامه گفت CoC (کمیته طلبکاران) و مدیر آن.

“به نفع همه ذینفعان خواهد بود اگر CoC / سرپرست بخواهند فوراً برنامه 2019 را در نظر بگیرند ، به ویژه كه سایر پیشنهادات دریافتی توسط DHFL منجر به كاهش 70 درصدی برای همه طلبكاران و كاهش تقریباً 40،000 روپیه می شود – 50،000 کرور پول عمومی “، وی گفت.

به گفته سخنگوی 63 ماه ، این شرکت “متعهد به بازیابی پول خود” است و به زودی جزئیات کلیه دارایی های شخصی کاپیل و برادرش دیراج ودهاوان را به مقامات مربوطه ارائه خواهد کرد.

“کاپیل وادهاوان که مداخله ای در دادرسی های کتبی نداشته یا دستورات خلع ید خالی است ، اکنون به دنبال مداخله نظارتی در دادرسی های قضایی است که در دادگاه عالی مدرس در انتظار است و این در قانون مجاز نیست.

سخنگو در بیانیه گفت: “این ، در واقع ، به معنای دخالت در اجرای عدالت است. ما مطمئن هستیم كه تنظیم كنندگان از این موقعیت قانونی مطلع خواهند شد.”

سخنگو با اشاره به اینکه 63 مون صرفاً از حقوق قانونی خود برای بازیابی پول خود استفاده می کند ، گفت این شرکت متعهد به بازیابی پول خود است و مطابق قانون به اقدامات مناسب و مناسب ادامه خواهد داد.

“بحث برهم زدن هر فرآیند قبل از NCLT مطابق با IBC وجود ندارد. برعکس ، Kapil Wadhawan آخرین تلاش های خود را برای مداخله در دادرسی قبل از NCLT انجام داده است ، احتمالاً برای سرکوب وقایع واقعی که منجر به پیش فرضهای گسترده DHFL می شود از (Rs) 84،000 کرور.

سخنگوی 63 ماه گفت: “بنابراین ، اگر تلاشی برای اخلال در روند کار قبل از NCLT وجود داشته باشد ، این تنها توسط کاپیل ودهاوان انجام می شود.”