ITI در حال مذاکره با شرکت های هندی برای تهیه چرخ دنده های شبکه 4G ، 5G کامل است

دهلی نو: شرکت دولتی تولید الکترونیک ITI روز شنبه گفت که با شرکت های هندی در حال بحث است تا دنده های شبکه 4G و 5G پایان به پایان را در کشور تهیه کنند. ITI در گزارش سالانه خود که روز شنبه منتشر شد ، گفت که این شرکت همچنین در حال جستجو برای تولید تجهیزات برای طیف باند E و V است که برای فناوری های 4G و 5G ضروری تلقی می شود.

RM آگاروال ، رئیس و مدیرعامل ITI ، در این گزارش گفت: “شرکت ما با امکانات و تواناییهای پیشرفته و پیشرفته در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی قصد دارد محصولات eNodeB و 5G NR (رادیو جدید) را در کارخانه های مختلف خود تولید کند.”

وی افزود ، ITI همچنین در حال مذاکره با دیگر شرکت های هندی برای ارائه راه حل های پایان به پایان برای شبکه های 4G و 5G در سراسر کشور از طریق اکوسیستم فن آوری های محلی است.

ITI برای توسعه فناوری 4G و 5G با Tech Mahindra و Tata Consultancy Services (TCS) همکاری کرده است.

آگاروال گفت: “با این پیوندها ، می توان دو راه حل برای 5G قابل ارتقا 4G با ITI به عنوان شریک مشترک تولید تهیه کرد.”

این شرکت همچنین قصد دارد روترهای سازمانی را تولید کند ، بخشی تحت سلطه شرکت های خارجی ، برای انتقال امن داده ها در شبکه دفاعی و همچنین شبکه های ارائه دهندگان خدمات مخابراتی.

“برای این منظور ، ITI قبلاً با یك شركت تازه تاسیس مستقر در بنگلور در این زمینه توافق نامه همکاری فناوری منعقد كرده است. در همین راستا ، شركت ما همچنین قصد دارد برای ساخت رادیوهای باند E و V كه بسیار با فناوریهای نوظهور 4G و 5G بسیار ضروری است.

آگاروال گفت: “مشارکت با این شرکت های هندی و محصولات با IPR هند نه تنها به کاهش وابستگی به واردات تجهیزات مخابرات کمک می کند ، بلکه نگرانی های ایجاد یک شبکه استراتژیک برای ارتباطات دفاعی را نیز برطرف می کند.”

وزارت دفاع برای استقرار یک شبکه ارتباطی استراتژیک و ایمن برای ارتش در سراسر کشور ، پروژه ITC را به ارزش 7،796 کرور ASCON به ITI اعطا کرده است.

ITI قصد دارد 11000 کیلومتر کابل فیبر نوری در برابر سفارش مگا ASCON فاز IV دریافت شده توسط ITI تولید و عرضه کند.

ITI همچنین به توسعه دستگاه های الکترونیکی پزشکی تنوع داده است.

ITI در حال تولید و تأمین محافظ های صورت ، ماسک های صورت ، دستگاه های فروش و دفع ماسک صورت ، تلگراف ضدعفونی کننده دستی و اتوماتیک و … به عنوان بخشی از تلاش دولت در مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19 است.

“این شرکت اخیراً توافق نامه انتقال فناوری (ToT) را با سازمان تحقیق و توسعه دفاع (DRDO) برای تولید دستگاه های تهویه قابل حمل در کارخانه های تولیدی خود امضا کرده است. نمونه های اولیه برای آزمایش آماده هستند و پس از پاک شدن توسط EBEL ، ما قصد تولید انبوه داریم تهویه هایی که به نیروهای دفاعی و سایر آژانس های کشور ارائه می شود “، آگروال گفت.

این شرکت گفت که مشارکت آن با Tech Mahindra ایجاد توانایی محلی با هم افزایی پیشنهادات هر دو نهاد برای ایجاد یک شبکه بی سیم نسل بعدی است.

در این گزارش آمده است: “شرکتی با امکانات و توانایی های پیشرفته برای تولید تجهیزات مخابراتی قصد دارد eNodeB را در کارخانه های مختلف خود تولید کند. ITI در حال آماده سازی برای شرکت در مناقصه 4G است که انتظار می رود توسط BSNL برگزار شود.”