IRDAI به شرکت های بیمه اجازه می دهد آزمون های نمایندگی از راه دور را به صورت آزمایشی انجام دهند

بمبئی: سازمان تنظیم مقررات بیمه کشور به شرکت های بیمه اجازه داده است تا از طریق حالت از راه دور به صورت آزمایشی در شهرهای منتخب آزمون های نمایندگی را انجام دهند.

IC-38 ، که آزمون صدور گواهینامه برای داوطلبانی است که مشتاق شغل به عنوان نماینده بیمه و مشاور هستند ، از طریق “یک مدل از راه دور” ارائه می شود که توسط مشاور فناوری Irdai NSEIT پیشنهاد شده است در دهلی ، بمبئی ، کلکته و تیروانوانتاپورام در فاز اول.

سازمان تنظیم مقررات و توسعه بیمه روز چهارشنبه در بخشنامه ای به مدیران عامل کلیه شرکت های بیمه گفت: “این مدل به صورت آزمایشی برای مدت زمان اولیه سی روز در چهار شهر مجاز است.”

IRDAI گفت: “پس از اتمام سی روز مدل پروكتور از راه دور در چهار شهر فوق الذكر ، سازمان باید POC را ارزیابی كرده و دستورالعمل های بیشتری را به شركت های بیمه ابلاغ كند.”

به گفته مقامات ، جزئیات هزینه ها ، الزامات IT ، نسخه ی نمایشی فرآیند آزمون و تاریخ ها توسط NSEIT به بیمه ها اعلام می شود. این اقدام به دلیل تسکین معاینات فیزیکی برای شرکت ها در طول covid-19 ، برای صنعت آسودگی خاطر داشت.

حالت جدید آزمون از راه دور باید به بیمه گران کمک کند تا استخدام های جدید را افزایش دهند ، در میان تقاضای فزاینده بیمه برای هند. این اعلامیه ها همچنین در زمانی منتشر می شود که به گفته مدیران صنایع ، چندین بیمه در بخش های زندگی و غیر زندگی در حال برنامه ریزی برای افزایش شبکه های نمایندگی خود هستند.