Craft Beer: اشتیاق آبجو در صنایع دستی هند برای استرالیا یک نعمت است

تولیدکنندگان جو استرالیایی به زودی می توانند لیوان را به سمت گروه متراکم آبخوری های هند ، که به عنوان یک بازار بالقوه برای برخی از ذخایر مازاد غلات در این کشور مورد توجه قرار گرفته اند ، افزایش دهند ، زیرا این بزرگترین خریدار چین بود که واردات این کشور را متوقف کرد.

در حالی که بازار آبجو هند در سال گذشته فقط حدود 7.4 میلیارد دلار ارزش داشت – طبق تحقیقات Euromonitor بخشی از بازار 105.4 تریلیون دلاری ایالات متحده – سرعت بسیار زیاد رشد جمعیت در آنجا ، همراه با تشنگی روزافزون برای نوشیدن آبجو در میان گروه های جوان و ثروتمند ، به این معنی است که توانایی تبدیل شدن به یکی از بزرگترین مصرف کنندگان نوشیدنی در جهان را دارد.

“علاقه زیادی به تجارت در صنعت آبجو وجود دارد. سرمایه گذاری های زیادی به آرامی انجام می شود. ”گفت: ناکل بونسل ، صاحب شرکت بزرگ کارخانه بزرگ گریت ، که در پونا واقع در غرب هند مستقر است. “هر چه نسل جوان پیرتر می شوند ، تغییر اساسی از مشروبات الکلی به آبجو و شراب تبدیل می شود. بنابراین این تغییر به ما کمک خواهد کرد. ”

بلومبرگ هوش پیش بینی می کند ، با رشد 15 میلیون نفری جمعیت هند در سال ، این صنعت نیاز به تولید 2 میلیون هکتولیتر اضافی بین سالهای 24-2019 – یا 80 استخر شنای المپیک دارد.

هرگونه تقاضای اضافی از تولیدکنندگان مواد مخدر ، مزیتی برای قیمت جو استرالیا خواهد بود ، که پس از تصمیم چین برای اعمال تعرفه های 80 درصدی با افزایش تنش های تجاری بین دو کشور ، به ارزان ترین قیمت در جهان سقوط کرد. بدون تقاضای چین ، صادرکنندگان مجبور شده اند قیمت دانه های برتر خود را در سطوح مشابه جو با کیفیت پایین تر که در خوراک دام استفاده می شود ، قیمت گذاری کنند تا همچنان رقابتی باقی بمانند.

فقط یک مشکل وجود دارد. جو استرالیا به دلیل مسائل گیاهپزشکی از جمله یک شرط آزاد بودن همه محموله ها از برخی گونه های علف های هرز ، جو کوچکی را به هند منتقل کرد ، موضوعی که این صنعت برای غلبه بر آن تلاش می کند.

هنوز دلایل خوشبینی وجود دارد ، پس از آنکه این کشور امسال اعلام کرد که اجازه حمل جو استرالیا را که با ماده شیمیایی ممنوع شده قبلی بخور داده شده است ، می دهد. و نشانه هایی وجود دارد که هند ممکن است از موضع بسیار حمایتی خود دور شود – طبق گفته Abares ، که انتظار دارد کشور شروع به برداشتن واردات در بخش کشاورزی کند ، در ده سال منتهی به 2018 صادرات جو به هند چهار برابر شد.

دم بوم

Bhonsle هنگامی که در بروکلین زندگی می کرد شیفته آبجو شد اما در آن زمان در حرفه مالی بود و از آن لذت نمی برد. وقتی او در تلاش برای تولید دم خود ، بلال بلژیکی خود را امتحان کرد – “او گفت که” اولین آبجو من خوشمزه بود “، بعداً بونسل کار خود را رها کرد ، به هند بازگشت و شرکت تولید آبجو خود را ایجاد کرد.

امروز ، وی به اندازه 90٪ جو مورد استفاده خود را به طور عمده از اروپا وارد می کند ، زیرا به گفته بونسل دانه های کارخانه های تجاری هند “عالی نیست”.

34 ساله گفت اگر “جو” را از استرالیا بدست آورید “کاملا” استفاده می کند ، و اضافه کرد که او قبلاً در مورد همکاری با یک کارخانه آبجوسازی استرالیا مذاکره کرده بود. “اگر همه گیر نبود ، من احتمالاً تاکنون حتی از آن بازدید کرده بودم.”

از آنجا که استرالیا به دنبال تنوع بخشیدن به تجارت غلات خود به دور از چین است ، جو مالت با کیفیت بالا در حال حاضر “شروع به کار می کند” در سایر بازارهای در حال توسعه در سراسر آسیا زیرا آنها می توانند آن را ارزان تر از استرالیا پردازش کنند ، گفت: کشاورز در شمال ویکتوریا.

شائان تلفنی گفت: “جو که از استرالیا بیرون می آید به طور کلی جو با بالاترین کیفیت در جهان است ، بنابراین هنگامی که می خواهید وارد بازارهای جدید شوید ، چانه زنی خوبی برای شما ایجاد می کند.”