BSNL: گروه مخابرات احساس می کند BSNL تعمداً 4G را به تأخیر می اندازد

دهلی نو: وزارت ارتباطات از راه دور (DoT) معتقد است که دولت دولتی بهارات سانچار نیگام (BSNL) در حال به وجود آوردن شبکه نسل چهارم (4G) “عمداً به تاخیر می افتد” ، زیرا هر دو برای ارائه داده های با سرعت بالا ، دیگری را مقصر می دانند خدمات به مشترکان ، که منجر به ادامه درآمد و ضرر مشترکان می شود.

برای مناقصه آتی شرکت دولتی تلكو برای بیش از 50،000 سایت 4G ، كمیته داخلی DoT توصیه كرده بود كه BSNL تمركز و هزینه های خود را از 2G و 3G منحرف كند و از فروشندگان تجهیزات دنده داخلی برای استقرار رادیو و شبكه هسته ای فقط 4G استفاده كند. شرکت تلفات ضرر ، که نتوانسته همگام با اپراتورهای خصوصی باشد ، با این پیشنهادات مخالفت کرده و گفته است که هنوز 60٪ از درآمد خود را از 2G دریافت می کند و تنها استفاده از فروشندگان محلی – که محصولات آنها آزمایش نشده است – کیفیت خدمات را مختل می کند.

بلافاصله پس از ارائه توصیه ها ، BSNL در 8 اکتبر با نوشتن این نگرانی ها به DoT نامه نوشت و همچنین گفت که سند مناقصه را طراحی می کند و برای بررسی مجدد به DoT ارسال می کند ، این دولت لطمه ای به دولت وارد کرده است.

“با پیشنهاد ارسال سند مناقصه ارسال شده به DoT ، تنها هدف BSNL را برای به تأخیر انداختن روند شروع Proof of Concept (PoC) و دادن فرصتی به تأمین کنندگان هندی که تلاش کرده اند هسته هند را در این کشور ایجاد کنند ، نشان می دهد. فناوری تلفن همراه 4G ، از جمله محصول C-DoT ، “یک مقام ارشد وزارت دفاع گفت ، در پاسخ به نامه BSNL.

این مقام افزود که به نظر می رسد هدف کلی BSNL برای ارسال نامه ، کل روند تلاش برای تولید یک محصول بومی در شبکه مخابرات را خنثی می کند و “سپس مقصر دانستن تاخیر ناشی از انجام DoT ، در صورت وجود در کل فرآیند را به گردن DoT”.

DoT قرار است برای BSNL نامه نویسی کند و نکات خود را مشخص کند.

یک مقام ارشد BSNL به ET گفت که شرکت ارتباطات تلفنی ملزم به دنبال کردن دستورالعمل های بخش مخابرات در مورد مناقصه 4G است. “BSNL قبلاً موضع خود را در قبال DoT روشن كرده است.”

BSNL در نامه خود گفته است که داشتن دو هسته مختلف برای شبکه خود – یکی برای 2G و 3G موجود و دیگری برای 4G – بر کیفیت خدمات تأثیر می گذارد زیرا دو هسته متفاوت وجود دارد. در مرحله دوم ، تلفن همراه در مورد هسته جدید که اثبات نشده است و از شرکت های محلی است مطمئن نیست.

“اگر استدلال BSNL در نظر گرفته شود ، تمام خریدهای جدید باید پشتیبانی از 2G / 3G / 4G را ادامه دهند تا زمانی که خدمات 2G و 3G به طور کامل در کشور خاموش شود و BSNL مجبور به خرید از همان فروشندگان قدیمی باشد که از همه پشتیبانی می کنند فن آوری ها توسعه و آزمایش هسته اصلی هند برای مراقبت از نگرانی های امنیتی این شرکت هندی هرگز اتفاق نخواهد افتاد. BSNL ممکن است در طول PoC از نگرانی های خود مراقبت کند. ”

در مورد نگرانی های مربوط به شبکه 2G ، مقام وزارت DoT گفت که BSNL ممکن است به تنهایی تصمیم بگیرد که برای 22500 سایت 2G به عنوان یک مناقصه جداگانه برای یک Multi-RAN (شبکه دسترسی رادیویی) استفاده کند ، به این معنی که مناقصه جدید باید دقیقا برای 4G باشد – فقط دنده