bharti airtel: بانک پرداخت Airtel برای گسترش رد پا در بنگال غربی

کلکته: بانک پرداخت های Airtel به سرعت در حال گسترش رد پای خود در بنگال غربی برای انتقال خدمات بانکی به روستاهای بدون بانک در مناطق دور افتاده و کمک به ورود مالی در این ایالت است. این بانک روز چهارشنبه گفت ، این شبکه دارای بیش از 30،000 نقطه بانکی محله ای است كه در سراسر بنگال غربی گسترش یافته اند و قصد دارد نقاط بانكی خود را در ایالت تا 50 مارس 2021 گسترش دهد.

اکنون بیش از 12،500 روستای بدون بانک در ایالت به خدمات رسمی بانکی با بانک پرداخت Airtel دسترسی دارند.

مقامات گفتند که اکثر ساکنان این روستاها حساب بانکی ندارند یا مجبور بودند مسافت طولانی را طی کنند تا به نزدیکترین شعبه بانک برسند.

اکنون بیش از دو میلیون مشتری در این روستاها حساب پس انداز در بانک دارند. از طریق این نقاط بانکی ، مشتریان همچنین می توانند به طیف وسیعی از خدمات مالی مانند Aadhaar Enabled Payments ، بیمه و طرح های بازنشستگی دولت دسترسی داشته باشند.

“بانک پرداخت های ایرتل متعهد شده است که خدمات بانکی رسمی را به جیب عمیق روستایی کشور بکشاند و برای ایجاد زیرساخت های بانکی قدرتمند در آستانه تلاش کند.

“گانش” مدیرعامل بانک پرداخت Airtel ، “ما در حال برنامه ریزی هستیم که رد پای آن را 50 درصد گسترش دهیم تا مارس 2021. این بزرگترین شبکه بانکی در ایالت است و تعداد زیادی از این نقاط بانکی به مشتریان در جغرافیای بدون بانک و تحت بانک خدمات ارائه می دهند.” آنانتانارایانان گفت.