BharatPe 5 میلیارد دلار ارزش معاملات سالانه از PoS biz در سال مالی 21 را در نظر دارد

دهلی نو: بزرگ فن آوری مالی BharatPe روز پنجشنبه گفت که ارزش معاملات سالانه فقط 2 ماه (پس از راه اندازی) به 2 میلیارد دلار (14،766 کرپ) افزایش یافته است و هدف آن افزایش بیشتر این میزان به 5 میلیارد دلار (حدود 36916 کرور) است. در پایان مالی بر اساس بیانیه ای ، محل فروش (PoS) اکنون به 25 درصد ارزش معاملات سالانه کمک می کند.

در حال حاضر ، این شرکت این محصول را در 10 شهر کشور ارائه می دهد و قصد دارد تا پایان سال مالی جاری آن را به 40 شهر برساند.

BharatPe افزود ، این هدف 5 میلیارد دلار ارزش معاملات سالانه از تجارت PoS را تا پایان سال مالی 21 تعیین کرده است.

BharatSwipe ، دستگاه PoS از BharatPe ، در نیمه دوم سال 2020 راه اندازی شد. این اولین دستگاه کارت اجاره صفر است که به بازرگانان گزینه شارژ معاملات صفر را ارائه می دهد و به بازرگانان اجازه می دهد پرداخت ها را از طیف وسیعی از اعتبار و بدهی بپذیرند. کارتها

“فقط در حدود یک چهارم ، تجارت PoS ما اکنون یک چهارم ارزش معاملات سالانه ما است … میانگین بازرگانان فعال روزانه ما در PoS بسیار بالاتر از متوسط ​​صنعت هستند.

سوهیل سامر ، رئیس گروه BharatPe گفت: “ما به طور گسترده ای بر ایجاد این تجارت تمرکز خواهیم کرد.”

وی افزود که BharatPe در حال حاضر نزدیک به 35000 دستگاه در بازار دارد و هدف قرار دادن حدود یک دستگاه LOS POS تا پایان مالیات فعلی است.

وی گفت: “همچنین ، ما اخیراً وام های پیش پرداخت نقدی را بر اساس داده های معاملات PoS بازرگان راه اندازی کرده ایم و داده های اولیه بسیار امیدوار کننده به نظر می رسند. ما در ماه های آینده این مقیاس را افزایش خواهیم داد.”