6+ سایت معتبر دانلود رایگان آبجکت های اتوکد

ArchWeb

ArchWeb یک جامعه معماری آنلاین ایتالیایی است که در آن معماران حرفه ای می توانند در مورد موضوعاتی مانند مسکن اجتماعی و پروتکل های LEED بحث کنند. اما جای ترس نیست، قسمت های مربوطه به انگلیسی ترجمه شده است. جدا از جنبه اجتماعی، ArchWeb همچنین یک مخزن بزرگ از بلوک های CAD رایگان ارائه می دهد. به طور خلاصه، شما می توانید از بین حدود 28000 فایل یا 6.2 گیگابایت انتخاب کنید. همه فایل‌های دو بعدی در فرمت DWG ذخیره می‌شوند، بنابراین باید تقریباً با هر نرم‌افزار CAD سازگار باشند. علاوه بر بلوک های CAD، وب سایت جزئیات و حتی نقشه های کل ساختمان ها را ارائه می دهد. بسیاری از فایل ها در فرمت های سه بعدی در دسترس هستند.

پیمایش در این وب سایت بلوک های CAD رایگان نسبتاً ساده است. می‌توانید از فهرستی از کلیدواژه‌های عمومی انتخاب کنید و انتخاب خود را در مراحل متوالی، قبل از مشاهده پیش‌نمایش دستی اصلاح کنید. یک رابط کاربری مانند این ممکن است زیبا نباشد، اما کار را انجام می دهد. مزیت ArchWeb این است که می توانید بلوک های CAD رایگان را بدون نیاز به یک فرآیند طولانی ثبت نام دانلود کنید. بنابراین این همان وب سایتی است که می توانید در مواقعی که نیاز دارید بدون سر و صدا برای کار خود لباس بپوشید، به آن مراجعه کنید.

CAD Blocks.co.uk

CAD Blocks.co.uk به شدت بلوک های CAD رایگان را ارائه می دهد. بنابراین، مجبور نیستید با تلاش برای یافتن آبجکت های اتوکد رایگان مناسب در بین کالاهای پولی سر و کار داشته باشید. به طور خلاقانه، متولیان این مخزن همه فایل ها را در فرمت اتوکد 2000 ذخیره کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که با هر چه بیشتر ابزارهای نرم افزار CAD سازگار هستند. علاوه بر این، آنها را از لایه های غیر ضروری یا سبک های متن آزاد کردند و مطمئن شدند که اندازه آنها را تغییر می دهند.

مسلماً ناوبری کمی سطحی است. می توانید دسته مورد نظر را از دایره بالای صفحه انتخاب کنید. سپس، می توانید از گالری پیش نمایش ها انتخاب کنید. CAD Blocks.co.uk با افتخار نیازی به هیچ نوع ثبت نامی ندارد. در عوض، فایل مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را دانلود می کنید. ساده تر از این نمی توانست باشد. اگر می‌خواهید زندگی خود را آسان‌تر کنید، CAD Blocks.co.uk آرشیو کامل حدود 3000 بلوک کانادایی را به قیمت 19.99 پوند به فروش می‌رساند.

CADBlock های رایگان

CADBlocksFree یک بازار برای مدل های CAD با مخزن بزرگی از بلوک های رایگان CAD است. این سایت مرتب سازماندهی شده است که به شما امکان می دهد به سرعت کالاهای رایگان را پیدا کنید. جدا از مدل‌های 2 بعدی CAD، CADBlocksFree همچنین دارای فایل‌های CAD سه‌بعدی و مدل‌های CAD است که توسط بسیاری از تولیدکنندگان مشابه ارائه شده‌اند. این بدان معناست که شما می توانید از بلوک های CAD که نمایانگر مبلمان با طراحی دقیق هستند در نقشه های خود استفاده کنید.

اکثر 1900 فایل در قالب DWG ذخیره می شوند. به جرات می توان گفت که هیچ مشکل سازگاری با بلوک های CAD رایگان این سایت وجود نخواهد داشت. پیمایش بین گروه بزرگی از فایل‌ها نمی‌تواند راحت‌تر باشد. در سمت چپ فضای کاری، می‌توانید فایل‌های CAD را با استفاده از جستجوی وجهی دسته‌ها، فرمت‌های فایل و نرخ‌ها فیلتر کنید. اگر می خواهید بلوک های CAD خود را بفروشید، CADBlocksFree یک بازار عالی برای ایجاد یک جریان درآمد جدید است. برعکس، اگر احساس می‌کنید که بلوک‌های CAD رایگان برای کار شما کافی نیستند، CADBlocksFree اشتراک‌های مختلفی را برای بلوک‌های CAD پولی ارائه می‌کند.

DWG Models

DWG Models بلوک های CAD پولی و رایگان را برای معماران و برنامه ریزان شهری ارائه می دهد. به طور خلاصه، شما می توانید از بین حدود 1000 فایل DWG انتخاب کنید. این انبار نه تنها شامل آیکون ها، افراد و مبلمان است، بلکه پروژه های کامل توسعه شهری را نیز خواهید یافت. پس جدا از استفاده روزانه از این سایت، یک مزیت آموزشی نیز دارد. اگرچه نیازی به ثبت نام ندارید، انجام این کار مزایایی دارد. برای اولین بار، می توانید فایل های DWG را در این سایت مشاهده کنید.

برای یافتن بلوک‌های CAD، می‌توانید دسته‌های نمایش داده شده در سمت چپ صفحه را پیمایش کنید. در مورد دسته بندی های کلی مانند داخلی ها، زیرمجموعه هایی وجود دارد. از طرف دیگر، می توانید کالا را در نمای گالری بررسی کنید. شما می توانید به طور دقیق بین بلوک های CAD رایگان و کالاهای پولی با برچسب سبز آنها تمایز قائل شوید.

سر 888

یکی دیگر از منابع ارزشمند برای بلوک های CAD رایگان “Boss 888” نام دارد. درست است، Boss 888 زیباترین سایت در این لیست نیست. اما جواهرات واقعی در اینجا یافت می شود. همه بلوک‌های CAD رایگان در Boss 888 در قالب اتوکد 2000 ذخیره می‌شوند – بنابراین سازگاری نباید مشکلی ایجاد کند. وب سایت به طور منظم در دسته بندی هایی مانند فضای داخلی، درها و غیره سازماندهی شده است تا به شما امکان می دهد فایل های رایگان را به سرعت پیدا کنید. به طور کلی می توانید حدود 400 فایل DWG را به صورت رایگان دانلود کنید. با این حال، Boss 888 نشان می‌دهد که هر فایل مجموعه‌ای از نقشه‌های CAD متعلق به همان کلاس است. این بدان معنی است که تعداد کل بلوک های CAD رایگان بسیار بیشتر است.

این سایت چندین راه برای پیمایش ارائه می دهد. شما می توانید بر اساس قیمت و محبوبیت مرتب کنید. در میان نقشه های CAD پولی، می توانید پروژه های معماران بزرگی مانند لوکوربوزیه یا زاها حدید را بیابید.