5G: Pai ایالات متحده ، Trai Vaghela تنظیم نور لمس نور صنعت مخابرات

نیو دهلی: تنظیم کننده های مخابراتی هند و ایالات متحده گفتند که این صنعت برای تشویق به سرمایه گذاری و نوآوری ، به ویژه با در نظر گرفتن 5G ، به یک محیط تنظیم کننده لمس سبک نیاز دارد و افزود که امنیت شبکه ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

“آجیت پای” رئیس كنترل كننده مخابرات آمریكا در جریان بحث در کنگره موبایل هند در روز چهارشنبه.

پی با تکرار دیدگاه ایالات متحده در مورد خطرات ناشی از Huawei ، سازنده تجهیزات مخابراتی چینی ، تأکید کرد که جهان برای همکاری در زمینه نوآوری به رهبری صنعت در 5G در مناطقی مانند Open RAN برای تسهیل شبکه های امن و کاهش وابستگی به ارائه دهندگان تجهیزات شبکه مخابراتی سنتی نیاز به همکاری دارد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات مخابراتی هند (Trai) PD Vaghela افزود که از آنجا که انتظار می رفت با استفاده از 5G مدل های تجاری جدیدی ارائه شود ، مقررات لازم است ماهیت کمی داشته باشند.

واگلا ، که ریاست جدید را در ماه اکتبر به عهده گرفت ، گفت: “در واقع ، در برخی موارد ، نباید هیچ قانونی وجود داشته باشد.” واگلا افزود که کشور حتی قبل از شرکت در مزایده ها نیاز به ترسیم نقشه راه و نکات عملیاتی درباره فناوری 5G دارد.

نمایندگان Bharti Airtel ، Vodafone Idea و Reliance Jio همچنین از دولت خواستند كه امواج كوانتومی بیشتری را برای استقرار 5G در دسترس قرار دهد در حالی كه فیس بوك بر تشویق فن آوری های جایگزین برای گسترش پوشش باند پهن تأكید داشت.

رهول واتس ، مدیر تنظیم مقررات در بهارتی ایرتل گفت: “با قیمت ذخیره پیشنهادی در حال حاضر ، قیمت 100 مگاهرتز 5G به 50،000 کرور تبدیل می شود ، که پول زیادی است.”

واتس همچنین از دولت خواست که نرخ برق صنعتی را برای برق مجاز کند زیرا شبکه های 5G به دو برابر میزان انرژی مصرفی در استفاده از فناوری 4G نیاز داشتند. وی همچنین از دولت خواست که وضوح فوری باندهای E & V را فراهم کند تا استراتژی های بازپرداخت را ترسیم کند.

مدیر نظارت Vodafone Idea ، P Balaji ، گفت که داشتن تنها چهار بازیکن در مخابرات اطمینان حاصل می کند که طیف از هم پاشیده نخواهد شد زیرا دارایی های بزرگ طیف برای استقرار فناوری 5G بسیار حیاتی است. با این حال ، وی همچنین گفت که این سیاست ها برای کمک به متراکم شدن فیبر – از 35 درصد برج های فعلی تا حدود 80 درصد – برای استقرار موفقیت آمیز 5G مورد نیاز است.

راوی گاندی ، مدیر تنظیم مقررات و سیاست های عمومی در Reliance Jio Infocomm ، به سایر اپراتورها خواستار کاهش مسئله حق تقدم شد ، که صنعت به اتفاق آرا گفت مانع اصلی در اجرای موفقیت آمیز شبکه های 5G خواهد بود.