12 کاری که با انجام آن اثر کرم ضد آفتاب کم می شود

بنا به گفته ی ” لیزا گارنر ” متخصص پوست واقع در تگزاس: اگر در معرض نور هستید، کرم ضد آفتاب حداکثر برای مدت دو ساعت عملکرد خوبی دارد و بسته به نوع کرم این مدت می تواند کمتر نیز باشد، او همچنین در گفت و گو با وب سایت خبری HuffPost گفت: وقتی پوست ما کرم را جذب می کند، ترکیبات فعالی که پوست را از اشعه های مضر آفتاب محافظت می کنند را مورد استفاده قرار می دهد.

اگر شما از اسپری ضد آفتاب استفاده میکنید و قصد استعمال آن روی صورت خود را دارید باید آن را به طور مستقیم در دستهای خود اسپری کرده و سپس با نوک انگشتان روی صورت خود پخش کنید. بهتر است از تونر روی لب و چشم استفاده نشود. حتی اگر در مورد استفاده کرم ضد آفتاب دست و دل باز هستید ( به اندازه ی کافی روی پوست می مالید ) احتمال این وجود دارد که باز هم چندین قسمت مهم بدن را کامل با کرم پوشش ندهید و بنابراین این قسمت ها در خطر آسیب های ناشی از نور آفتاب باشند.

نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید مقدار کافی از کرم را بطور یکنواخت در سطح پوست اطراف چشم مالیده و ماساژ دهید. استفاده کنید. برای روشن شدن پوست هم می توانید از سرم های ویتامین سی ۱۰ درصد یا ۲۰ درصد لافارر استفاده کنید. به این ترتیب که ابتدا محصولات با غلظت کمتر باید استفاده شوند. چون این اشعه می تواند از ضخیم ترین ابرها ، ماشین و پنجره های اداره عبور کند تنها روش مطمئن برای حفاظت از پوست استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب است حتی زمانیکه مایل ها از نزدیک ترین ساحل فاصله دارید.

چه موقع خوبه که استفاده کنم ؟ چه راه کاری داره ؟ ❤ برای سفید شدن پوست و دور چشم بهتره چه کاری رو انجام بدیم؟ خواب کافی، مصرف آب کافی، استفاده صحیح از ضد آفتاب و مرطوب کننده، استفاده از ماسک های خانگی روشن کننده پوست (مانند ماسک عسل و روغن زیتون) و استفاده موضعی از گلاب هم از دیگر راهکارهای روشن کردن پوست هستند. هر چقدر کرم باکیفیتتری بخرید، از نتایج مثبت استفاده از آن، بیشتر بهرهمند میشوید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرم ضد آفتاب کودکان.