100 میلیون کاربر توانایی پرداخت 5G را دارند. تقاضای شرکت برای فشار دادن تلفنهای هندی: سیسکو

دهلی نو: شبکه اصلی سیسکو گفت که 100 میلیون مشترک می توانند خدمات 5G را در هند بپردازند و تقاضای 5G از بازار شرکت ها اپراتورهای مخابراتی هند را به سرمایه گذاری در بازار 5G تشویق می کند.

وی افزود: “مطالعات نشان داده است كه تقریباً 10 تا 12 درصد از كل مشتركان موبایل امروز در هند می توانند خدمات 5G را با افزایش قابل توجه ARPU به تلفن های همراه خریداری كنند. بیش از 100 میلیون نفر می توانند از عهده خدمات 5G برآیند … این یک بازار بزرگ تقاضای نهفته برای ارائه دهندگان خدمات مخابراتی است که از طریق آن پول می گیرند. ”

“همراه با بازار شرکت باید نوع مناسبی از فیلیپ را برای ارائه دهنده خدمات برای سرمایه گذاری در بازار 5G که قبلاً شروع به کار کرده اند فراهم کند.”

وی گفت ، سیسكو در بازار مخابرات هند نقش بزرگی دارد زیرا فقط راه حل های مخابراتی را به اپراتورها و شریكان با آنها برای فروش راه حل ها به بنگاه ها و صنایع ارائه نمی دهد.

“ما به طور مشترک با همه ذینفعان کار می کنیم تا نوعی اکوسیستم قوی ارائه دهیم … ما شبکه های بک هال را ارائه می دهیم که هسته اصلی آن است. ما در حال حاضر با همه ارائه دهندگان خدمات در هند در حال کار هستیم تا به آنها کمک کنیم تا شبکه های بک هال خود را به روز کنند تا 5G آماده شود. ”

این مقام اجرایی گفت که اتوماسیون با توجه به گسترش و گسترش گسترده شبکه ها ، به ویژه برای ساخت مراکز داده با امنیت قوی ، یکی از عناصر بسیار مهم 5G خواهد بود.

“… ما با شرکتهایی که بخش عمده ای از مشاغل سیسکو هستند بسیار نزدیک کار می کنیم تا به بررسی این موارد استفاده ، شراکت با ارائه دهندگان خدمات مخابراتی و کمک به فروش راه حل به مشتریان سازمانی کمک کنیم … ما همچنین با دولت کار می کنیم در ایجاد زیرساخت ها ، “باسکار گفت.