یکی دیگر از سرخپوستان در سیتی ، آناند سلواکساری به عنوان رئیس بانکداری جهانی مصرف کننده قیام می کند

Citibank مستقر در آمریكا ، در آخرین لیست علاوه بر لیست بلندمدت مدیران هند برای رشد در بالای بانک های خارجی ، رئیس بانک سابق بانکداری مصرف کننده خود در هند ، آناند سلواکساری را به عنوان مدیرعامل بانکداری جهانی مصرف کننده ارتقا داده است. Selvakesari مسئولیت را از جین فریزر بر عهده خواهد گرفت که در اوایل سال جاری به عنوان اولین مدیر عامل زن وام دهنده مستقر در نیویورک معرفی شد. فریزر قرار است در فوریه سال 2021 به عنوان مدیرعامل مسئولیت خود را به عهده بگیرد.

در یک ایمیل داخلی که توسط ET مشاهده شد ، مدیر عامل خروجی مایک کوربات گفت که سلوکساری از ژانویه به عنوان رئیس بانکداری جهانی مصرف خواهد شد. “آناند عمق و نفس بی نظیری از تخصص جهانی بانکداری مصرف کننده را دربرمی گیرد که محصول ، نقش کشورها و منطقه ای در ایالات متحده و آسیا را شامل می شود. او به عنوان مدیرعامل بانکداری مصرف کننده ایالات متحده از سال 2018 ، محصولات ما را در یک تجارت مشتری مداری متحد کرده ، استعدادها را تقویت کرده و اولین استراتژی دیجیتال را ایجاد می کند که مسیر رشد حق رای دادن ما را بالا می برد. ”

Selvakesari 29 سال در Citibank بوده است و در 10 سال گذشته به سرعت از طریق سلسله مراتب بانکداری مصرف کننده افزایش یافته است. وی بین جولای 2011 و دسامبر 2013 رئیس بانکداری مصرف کننده سیتی بانک در هند بود و پس از آن به عنوان رئیس بانکداری مصرف کننده در اتحادیه کشورهای ملل آسیای جنوب شرقی (آسیا) که شامل سنگاپور ، مالزی ، اندونزی ، فیلیپین ، تایلند و ویتنام است ، ارتقا یافت. .

در سال 2015 وی به عنوان رئیس بانکداری مصرف کننده در منطقه آسیا و اقیانوسیه ارتقا یافت و باعث شد وی مسئولیت تجارت در 12 بازار منطقه را بر عهده داشته باشد. وی در سال 2018 مسئولیت سرپرستی بانکداری مصرف کننده ایالات متحده را بر عهده گرفت و همچنین مدیر سیتی بانک چین است. سلواكساري در هند متولد شد و كارشناسي ارشد خود را در رشته مديريت بازرگاني در امور مالي و بازاريابي در دانشگاه مادوراي كاماراج در سال 1991 به پايان برد.