یکی از اعضای گروه کاری RBI تفکر توصیه بازرگانان به عنوان بانکداران را توضیح می دهد

(این داستان در اصل در ظاهر شد در تاریخ 30 نوامبر سال 2020)

ساچین چاتورودی کلاه های زیادی به سر می گذارد. وی مدیرکل اتاق فکر RIS است و همچنین در هیئت مدیره RBI عضویت دارد. وی همچنین بخشی از کارگروه داخلی (IWG) بود که توسط RBI برای بازدید مجدد از هنجارهای صدور مجوز بانکی ایجاد شد. وی در مصاحبه با TOI ، تفکر پشت توصیه ها را توضیح می دهد. گزیده ها:

در حال حاضر توجه زیادی به ورود بخش شرکتی به امور بانکی معطوف شده است. آیا انتظار چنین واکنشی را داشتید؟
واکنش ها در دو یا سه صفحه مختلف است. یکی از آنها تمرکز بر ورود خانه های بزرگ شرکتی است. واکنشهای زیادی وجود دارد که از دامنه جدید تزریق سرمایه در بخش بانکی استقبال می کنند ، آنها از تلاش در زمینه تنظیم مقررات غنی شده استقبال می کنند و همچنین سعی دارند این واقعیت را ارائه دهند که این گزارش فقط به معماری جهانی نپرداخته است. بانکها بلکه سازوکارهای لازم برای بانکهای متمایز مانند بانکهای کوچک مالی و بانکهای پرداخت. برای ارائه آنچه مورد نیاز است ، نیاز به ترکیبی از معماری نهادی و مدل های حکمرانی است.

یک فرماندار سابق RBI ، دو CEA سابق و یک وزیر دارایی سابق از جمله کسانی هستند که در مورد ورود خانه های شرکت های بزرگ انتقاد می کنند …
ورود بانک های خصوصی با این گزارش برای اولین بار اتفاق نمی افتد. این از سال 1993 اتفاق افتاده است. مفاد و الزامات دوره های مختلف صدور مجوز یکسان نبوده است. آنها منعکس کننده تنظیمات نظارتی آن دوران هستند. هماهنگی در این رهنمودها مهم است ، به ویژه هنگامی که اطمینان جدیدی برای اقتصاد 5 تریلیون دلاری و شناوری جدید در اقتصاد وجود داشته باشد. پس از سال 1993 ، تلاش ها برای تقویت و تنظیم بانک های بخش خصوصی در سال 2001 و بعداً در سال 2013 انجام شد ، هنگامی که ما در مورد NOFHC (شرکت هلدینگ مالی غیرعملیاتی) برای حمایت از ساختار بانکی صحبت کردیم. در سال 2016 ، ما سعی کردیم بیشتر آن را عایق بندی کنیم.

چگونه از خانه های شرکتی که یک وام بانکی را به شرکت های گروه خود اختصاص می دهند محافظت می کنید؟
ما پیشنهاد کرده ایم که معیارهای مناسب و مناسب را دوباره مرور کنید. ما گفتیم که مجامع مالی که وارد بانک می شوند باید از ساختار NOFHC استفاده کنند و شرکت ها باید از طریق دستورالعمل های RBI و چارچوب قانونی لازم تنظیم شوند. ثالثاً ، نهادهای دیگر مجامع نباید در یک حوزه تجاری مشابه باشند. چهارم ، برای هر معامله ای که باید در همان نهاد انجام شود ، باید تصویب RBI قبلی باشد. پنجم ، پیشنهادهایی برای سهولت در ساختار نظارتی NBFC برای تبدیل شدن به بانک و برای بانک ها برای انتخاب گزینه وجود دارد. برای کاهش ارزش سهام ، ما ساختارهایی را پیشنهاد داده ایم که در آن افرادی را که قصد تأسیس بانک را دارند ، ضدعفونی نکنیم. اما پس از حضور آنها ، مسئولیت پذیری نباید به خطر بیفتد. بنابراین ، پیشنهاد ششم ، مدت زمان رقیق سازی و محدود کردن حق رأی و نیاز به لیست است. هفتم فقط تعریف مجدد مناسب و معیارهای مناسب نیست بلکه سرمایه پایه را نیز تعریف می کند.