گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold فروشگاه دیکاردو

جهت انجام این کار باید از آی پی غیر ایران استفاده نمایید این نکته مهم را فراموش نکنید.

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چه بازی هایی تحت پشتیبانی این شرکت هستند و می توانید از آن ها استفاده کنید.

در پاسخ به این سوال که گیفت کارت ریزر گلد چیست می توان گفت گیفت کارت یا کارت هدیه در واقع جایگزینی برای پول نقد می باشد. ممکن است این سوال مطرح شود که کدام ریجن می تواند برای یک کاربر ایرانی بهتر باشد.

در زمینۀ تولید سختافزار گیم فعالیت میکند.البته که ما به هیچ عنوان نمی توانیم به تمامی این سی هزار بازی اشاره کنیم. این کار به کسانی که مایل به خرید درون برنامه ای در این بازی هستند و به هیچ عنوان دسترسی به حساب ارزی ندارند یک کمک بزرگ می کند.

در غیر این صورت به هیچ عنوان عملیات ریجن به درستی انجام نخواهد شد. این گیفت کارت ها انقضا ندارند و با استفاده از آن می توانید گیم کارت های محبوب بازی ها و اعتبار MMO دریافت کنید.

در زمینۀ تولید سخت افزار گیم فعالیت میکند. این سرویس شباهت زیادی به ایکس باکس گیم پس داشته و نظر علاقمندان و گیمرهای زیادی را به سمت خود جلب نموده است.

در واقع Razer Gold اعتباری مجازی یک پارچه ای برای گیمرهای سراسر جهان است. Razer Silver را به سادگی با استفاده از Razer Gold برای خرید بازیهای خود یا شرکت در نرم افزار و خدمات شرکت ریز کسب کنید.

در مقالات قبلی دیکاردو نحوه کار با گیفت کارت های ریزر گلد و مزایای آن را معرفی کرده ایم. این آیتم به دلیل ارتباطی که با ریزر گلد دارد، مزایای بسیاری برای کاربران به همراه خواهد داشت. این گیفت کارت ها قبلا با نام ریکستی کد شناخته می شدند.

خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزان

در سایت دیکاردو گیفت کارتها با مبالغ و ریجن های مختلف برای خرید موجود هستند و شما میتوانید بسته به مبلغ مورد نظر خود، گیفت کارت سرویس موردنظرتان را خریداری کنید.

به جای این که نسبت به تهیه ویزاکارت و مسترکارت یا اکانت های گران قیمت پی پال اقدام کنید، می توانید به راحتی با این گیفت کارت ریدیم و عملیات پرداخت را در بازی ها و نرم افزارها انجام دهید.

معمولا هر بازی محبوب دارای یک گیفت کارت اختصاصی است که علاقهمندان آن را تهیه میکنند.

نام محبوب بعدی کالاف دیوتی موبایل می باشد که از طریق آن شما این امکان را دارید که سی پی تهیه نموده و حساب خود را شارژ کنید.

خرید گیفت کارت ریزر گلددر این مورد لازم است به این موضوع اشاره کنیم که تفاوتی میان ریجن ها، نحوه خرید آن ها و ریدیم کردن انواع خرید گیفت کارت ریزر گلد وجود ندارد. امکان خرید مستقیم برای کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم های بانکی و ارزی وجود ندارد. در صورتی که قصد خرید گیفت کارت ریزر گلد در ایران را دارید، می بایست از طریق وب سایت های واسط فروش ایرانی این کار را انجام دهید که گیفت استاپ نیز یکی از آن هاست. از این نوع کارت جهت خرید اعتبار بازی های آنلاین استفاده می شود.

گیفت کارت ریزر گلد استفاده کنید.

گیفت کارت رازر Razer Gold بیش از 2000 بازی آنلاین را پشتیبانی می کند. مثلاً اگر به هر دلیل اکانت شما از دسترس خارج شد، گیفت کارت روی دستتان نمی ماند و به راحتی می توانید آن را در دیگر سرویس های محبوب مورداستفاده قرار دهید.

هر گیفت کارتی با توجه به صادر کننده خود موارد استفاده خاصی دارد.

گیفت کارت ریزر گلد استفاده کنید. شما می توانید خریدهای مبتنی بر استورهای گوگل پلی، اپ استور اپل و فروشگاه های شرکت های توسعه دهنده کنسول را به راحتی با استفاده از گیفت کارت ریزر انجام دهید.

قیمت گیفت کارت ریزر گلددرون بازی را به راحتی انجام دهید. شرکت توسعه دهنده این گیفت کارت ها تضمین کرده است که بیش از سی هزار بازی تحت پشتیبانی این کمپانی هستند. شرکت های بزرگ مانند پلی استیشن، مایکروسافت، گوگل و اپل به راحتی از امکانات پرداختی این سیستم استفاده می کنند. در این مورد باید خاطرنشان کنیم که خیر، گیفت کارت ها با همان قیمت گیفت کارت ریزر گلد معمول عرضه می شود، اما همواره شرکت ها تخفیفاتی را برای استفاده کنندگان از ریزر گلد در نظر می گیرند که شما هم می توانید از آن استفاده کنید.

یکی از این سرویسها روبلاکس میباشد که یک پلتفرم آنلاین است و روزانه میلیونها کاربر را به خود جذب میکند. Razer Gold Gift Card(PIN را انتخاب کنید. پروسه شارژ اکانت ریزر گلد ( Razer Gold ) پیچیدگی خاصی ندارد و تنها در 3 مرحله قابل انجام است.

با گیفت کارت ریزر گلد چه چیزی می توانم خریداری کنم؟ چه کسی بیشتر از گیمرها از نیاز آنان باخبر است و می تواند محصولات مناسب را طراحی کند؟ گیفت کارت ریزر گلد چیست و چه کاربردی دارد؟ بعداٌ شرکت ریزر سهام ریکستی را خریداری نمود .

خرید گیفت کارت ریزر گلد را جهت هدیه دادن در نظر می گیرند به این صورت که شما به جای اینکه هدیه خود را نقداٌ به دوست خود اهدا کنید از یک گیفت کارت برای اینکار استفاده می کنید و او می توانید با توجه به نوع گیفت کارت اقدام به خرید محصول نماید.

گیفت کارت ریزر گلد

مزیت دیگری که در این کارت هدیه وجود دارد تنوع قیمتی بالای آن است. امکان خرید گیفت کارت با ریجن بین الملل یا گلوبال و جهانی نیز وجود دارد. فروشگاه دیکاردو دارای تیم پشتیبان آنلاین و شبانه روزی می باشد که از کارشناسان ماهر در زمینه گیفت کارت و جم تشکیل شده است.

گیفت کارت ریزر گلد در واقع یک آیتم ارزشمند و کاربردی برای کاربران است که میتوان آن را به صورت آنلاین خریداری کرد.

شما با خرید این کارت می توانید پرداخت های درون برنامه ای و خرید اعتبار در بازی ها را به سادگی انجام دهید.

البته بدون نیاز به برنامه نویسی، توسعه و دیگر مباحث. گیفت کارت ریزر گلد این امکان را به کاربران میدهد که با خرید مقداری از این گیفت کارت، اعتبار آن را بدون نیاز به انجام کاری اضافی در دهها هزار بازی استفاده کنند.

در صورتی که میخواهید اطلاعات تکمیلی از این آیتم را مطالعه کنید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. اما می توانیم اشاره ای به چند مورد از محبوب ترین ها داشته و به طور کلی پلتفرم های قابل استفاده را نیز به شما معرفی کنیم.