کارخانه های گرسنه نقدی صادرات شکر را آغاز می کنند

پونا: برخی از کارخانه های قند گرسنه نقدی ادعا کردند که آنها صادرات این شیرین کننده را آغاز کرده اند ، حتی در حالی که دولت هنوز سیاست صادرات خود را در فصل بازاریابی 21-2020 اعلام نکرده است.

یک اپراتور آسیاب تعاونی از ماهاراشترا نامه ای به وزارت غذا ارسال کرده و ادعا کرده است که این شرکت از قبل محموله ها را شروع کرده و درمورد پیامدهای سیاست های آینده توضیحاتی را می خواهد.

این صنعت عملیات خرد کردن نیشکر را در فصل 21-2020 آغاز کرده است. همراه با حرکت قیمت ها در بازار جهانی ، به شدت منتظر وضوح صادرات شکر است.

کارخانه تعاون در نامه به وزارت گفت: “ما برای صادرات 2500 تن شکر در سالهای 2020-21 تحت OGL (مجوز عمومی آزاد) در 30،000 / تن کارخانه سابق قرارداد بسته ایم.”

این شرکت می خواست بداند که آیا عرضه شکر OGL برای صادرات خارج از دستور آزادسازی ماهانه (سهمیه ماهانه فروش شکر در بازار داخلی) است؟

این کارخانه همچنین از وی خواسته است که اگر سیاستی بعداً توسط دولت اعلام شود ، آیا این صادرات در صادراتی که از اول اکتبر انجام شده قابل اجرا است.

در حالی که برخی از آسیابان و بازرگانان در مورد نرخ بالای ادعا شده توسط این کارخانه برای صادرات ابراز تردید کرده اند ، رحیل شیخ از شرکت MEIR کالاها گفت: “تقاضا برای حمل و نقل ژانویه ’21 و مقدار کمی از جنوب شرقی آسیا از افغانستان و شاخ آفریقا است. بنابراین ، چنین قندهایی برای شکر سفید امکان پذیر است ».

این تجارت انتظار دارد در صورت تاخیر در اعلامیه سیاست صادرات هند ، قیمت های جهانی بیشتر افزایش یابد. شیخ گفت: “تنگی جسمی ممکن است بازار جهانی را به نزدیک 17 سنت در هر پوند سوق دهد تا شکر هند را بیرون بکشد ، به ویژه با توجه به تعلیق سیاست”