کارت sbi: کارت SBI همراه با کارت های اعتباری راه اندازی Paytm

دهلی نو: کارتهای SBI و خدمات پرداخت (SBI Card) روز چهارشنبه اعلام کرد کارتهای اعتباری را با مشارکت پلت فرم پرداخت دیجیتال Paytm راه اندازی کرده است.

این محصول در دو نوع Paytm SBI Card و Paytm SBI Card SELECT موجود است و این محصول در پلتفرم Visa به بازار عرضه شده است.

SBI Card در گزارشی اعلام کرد ، این راه اندازی مطابق با تلاش SBI کارت برای ارائه محصولات متناسب با مشتریان است که حداکثر ارزش را با نیازهای مصرفی مطابقت دارند و برای تشویق فرم های دیجیتال پرداخت برای تجربه مشتری مطمئن و پیشرفته.

این مشارکت با هدف وارد کردن کاربران “جدید به اعتبار” در اقتصاد رسمی و توانمند سازی آنها برای کنترل امور مالی خود است. این کارت که در سراسر اکوسیستم Paytm ، سیستم عامل شخص ثالث و فروشگاه های خرده فروشی آفلاین قابل استفاده است ، همچنین فرایند دیجیتال برای برنامه کارت ، صدور و مدیریت هزینه ها را فعال می کند.

کارت SBI گفت انواع Paytm کارت برای پرداخت بدون تماس و بدون تماس به ویژگی Tap to Pay مجهز هستند.

“صنعت کارت اعتباری در هند تا حد زیادی تحت نفوذ باقی مانده است. همچنین ، با توجه به سناریوی فعلی که فاصله اجتماعی راهی برای زندگی است و پرداخت های بدون پول نقد جایگزین امن تری است ، انگیزه جدیدی برای پرداخت دیجیتال از همه گوشه و کنار وجود دارد. استراتژیک ما مشارکت با Paytm به منظور دسترسی بیشتر کارتهای اعتباری به همه در نظر گرفته شده است “، گفت: Ashwini Kumar Tewari ، دکتر و مدیر عامل ، SBI Card.

وی افزود: SBI Card همچنین می تواند از دامنه گسترده Paytm برای ایجاد عصر جدید ، مصرف کنندگان تکامل یافته دیجیتالی در سراسر هند ، یک راه حل پرداخت امن ، راحت و با ارزش همراه با مزایای کارت اعتباری استفاده کند.

تواری گفت: “بعلاوه ، در یک اقدام ابتکاری ، ما از مشتریان تعهد خواهیم کرد که تاریخ معاملات خود را بر اساس Paym انجام دهند ، در نتیجه کارت PayB SBI را به طور یکپارچه به یک مشتری عظیم تبدیل خواهیم کرد.”

Bhavesh Gupta (مدیرعامل – وام Paytm) گفت: این کارت برای بهره مندی از جوانان مشتاق هند و متخصصان تکامل یافته طراحی شده است.

TR Ramachandran ، مدیر گروه کشور ، هند و جنوب آسیا ، ویزا گفت که ضربه زدن برای پرداخت سود در زمان هایی از این دست ، پیشنهادات برتر و تخفیف های موجود در این کارت ، آن را به یک پیشنهاد ارزش خوب برای مشتریان هندی تبدیل می کند.