چگونه باید مصوبه های مالی خود را در همه گیر تغییر دهید

اینجا_چگونه_باید_تصمیمات_مالی خود را در همه گیر تغییر دهید

در اینجا نحوه تغییر قطعنامه های مالی خود در موارد همه گیر آورده شده است

سلب مسئولیت -1

سلب مسئولیت

بیماری همه گیر COVID19 در حال حاضر تأثیرات گسترده ای بر اقتصاد داشته است. مالی شخصی بیشترین ضربه را در سطح فردی متحمل شد ، مواردی از کاهش شغل ، کاهش حقوق و فعال سازی توقف وام در سراسر کشور گزارش شد. این همچنین موضوعی است که به ندرت مورد بحث قرار می گیرد زیرا همه تنظیمات متفاوتی دارند و هیچ راه حلی متناسب با همه ندارند.

اما اکنون که اقتصاد به آرامی خود را بهبود می بخشد ، زمان آن رسیده است که امور مالی خود را تغییر دهید. اگر سعی کنید منابع مالی و امور خود را تثبیت کنید ، برنامه ای ایجاد می کنید که با ثروت خود به شما قدرت بیشتری می دهد ، کمک می کند. در اینجا یک راهنمای سریع برای کمک به شما در شروع کار آورده شده است.

این اولین چیزی است که باید از خود بپرسید. آیا همه گیری روی شما تأثیر گذاشته است؟ اگر آره، از کدام راه؟

اگر امور مالی شما تحت تأثیر قرار گرفته است – یا از طریق از دست دادن شغل یا یک فوریت پزشکی – باید این تغییرات خاص را ذکر کنید. این می تواند صندوق نقدینگی شما ، مبلغی را که از یک دوست قرض گرفته شده است یا کسری در پرداخت اقساط شما را خسته کند.

لیستی از مناطق تحت تأثیر امور مالی شما را برای نوع و درجه تغییرات مورد نیاز آماده می کند.

وضعیت سرمایه گذاری های موجود و در حال انجام

مرحله بعدی ارزیابی پس انداز و سرمایه گذاری های شما است. با ممنوعیت پول اضافی (برخلاف متوسط ​​ماهانه) که هزینه کرده اید (برای عبور از بیماری همه گیر) و کمبودی که ممکن است داشته باشید ، نمایه شما چگونه به نظر می رسد؟ آیا از دست دادن شغل یا کاهش حقوق در سرمایه گذاری شما تأثیر داشته است؟ اگر آره، از کدام راه؟

پاسخ به این س questionsالات به شما کمک می کند تا مراحل بعدی خود را برنامه ریزی کنید.

بهینه سازی امور مالی خود – رویکرد دوطرفه

می توانید با دو چیز شروع کنید:

صندوق اضطراری مایع خود را دوباره ایجاد یا دوباره پر کنید

برخی از سرمایه گذاری های خود را تغییر دهید: –

می توانید با دو چیز شروع کنید:

صندوق اضطراری مایع خود را دوباره ایجاد یا دوباره پر کنید

-برخی از سرمایه گذاری های خود را تغییر دهید

داشتن صندوق اضطراری ضروری است ، بنابراین با ایجاد مجدد یا پر کردن مجدد آن شروع کنید. همه گیری هنوز به پایان نرسیده است و ممکن است لازم باشد در آینده دوباره در آن فرو بروید. بنابراین ، لطفا آن را تا لبه نگه دارید ، یا شاید حتی آن را افزایش دهید.

در مرحله بعدی ، شما باید بر جایگزینی ابزارهای سرمایه گذاری موجود با ابزارهایی که می توانید نرخ بهره بالاتری را کسب کنید ، تمرکز کنید. سهام ، اوراق قرضه طلای حاکم (SGB) و صندوق های سرمایه گذاری مشترک گزینه های عالی برای سرمایه گذاری پول خود برای منافع بلند مدت هستند.

با بهره بالا از صندوق های سرمایه گذاری مشترک و سایر ابزارها استفاده کنید

سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری سرمایه گذاری خوبی برای سرمایه گذاری است ، اما خطر نوسانات بازار بسیاری را بازمی دارد. بنابراین ، قرار دادن مقداری از پول خود را در صندوق های سرمایه گذاری راهی عالی برای عبور از این بیماری بی دغدغه همه گیر است.

یک برنامه مالی بهتر به معنای تصمیمات بهتر و تصمیمات بهتر است که برای حمایت از شما در روزهای بارانی طراحی شده است. بازآفرینی صندوق اضطراری و سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری دو راه بالقوه برای تثبیت امور مالی شماست. برای برنامه ریزی هوشمندانه استراتژی سرمایه گذاری خود از ماشین حساب Wealth Builder زیر استفاده کنید. یا برای کمک به شما با مشاور مالی خود مشورت کنید.

سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در معرض خطرات بازار است ، تمام اسناد مربوط به طرح را با دقت بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات مستندات KYC و روش تغییر آدرس ، شماره تلفن ، جزئیات بانک و غیره ، لطفاً از https://bit.ly/36BTr0u بازدید کنید. ثبت یک باره KYC برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. شما می توانید KYC خود را با ارسال موارد زیر در هر یک از شعب یا مراکز جمع آوری ما تکمیل کنید: الف) فرم Central-KYC به طور کامل پر شده و امضا شده ب) اثبات شناسه و اثبات آدرس: هر سندی که توسط دولت مرکزی اعلام شده باشد ، به اثبات رسیده باشد. PAN برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. ج) اثبات آدرس: همان شناسه هویت (به جز PAN) د) عکس به اندازه گذرنامه اخیر. اصل باید برای تأیید حمل شود. سرمایه گذاران باید فقط در صندوق های سرمایه گذاری مشترک SEBI معامله کنند / سرمایه گذاری کنند. جزئیات در سایت www.sebi.gov.in موجود است. سرمایه گذاران می توانند از طریق شماره 91-8048893330 + با ما تماس بگیرند و یا از طریق آدرس ایمیل@kotak.com برای ما نامه بنویسند. برای تشدید ، به [email protected] نامه بنویسید یا از طریق پورتال SCORES (سیستم رسیدگی به شکایات SEBI) به آدرس http://scores.gov.in شکایت خود را نزد SEBI مطرح کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=PWrvLQmSSyo

سلب مسئولیت: محتوای تولید شده توسط صندوق سرمایه گذاری مشترک Kotak Mahindra