پلاجریسم

قابل قبول بودن این شرایط و سایر شرایط مشابه به قصد پلاجریسم و زمینه تهیه آثار بستگی دارد. دو راه حل قابل اعتماد وجود دارد که در این شرایط می توان قوانین را دنبال کرد: 1) جلوگیری از وقوع همزمان این شرایط و 2) تأیید و تثبیت شرایط استفاده بررسی کپی بودن مقاله از آثار و ذکر منبع آنها به روشی مناسب.

در این بخش ما به شما خواهیم گفت که چگونه در این مرحله مقاله خود را با خیال راحت مرور کنید.

1. حتما منبع را ذکر کنید
وقتی می خواهید ایده شخص دیگری را بیان کنید ، نام ، منبع و سایر عناصر اصلی بررسی سرقت ادبی مقاله استناد را مطابق با سبک مقاله خود بنویسید. این برای روشهای مختلف ارجاع اندکی متفاوت است ، گاهی اوقات منابع در متن است و با جزئیات بیشتری در پاورقی آورده شده است ، و گاهی در لیستی از منابع.

بسته به موضوع تحقیق نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه شما روشهای مختلف ارجاع با قوانین مختلف وجود دارد. نکته مهم هنگام استفاده از روش های استناد ، مرور کل متن به سبک خاصی است.

در مورد آن بخوانید
هر آنچه در مورد نوشتن گزارش باید بدانید!
۲. مطمئن شوید که متن را به صورت فرازلایه در می آورید
پارامتر کردن متن تخصصی یک روش عالی برای استفاده از منابع دیگر در تحقیقات شماست. اما مراقب باشید ، بازنویسی ایده ها و جملات دیگران مانند یک شمشیر دو لبه است و اگر به درستی انجام نشود تشخیص سرقت ادبی انلاین، باید با مشکل روبرو شوید.

سرقت ادبی با عبارت غیر تخصصی
در این عبارت شما باید متن خود را از متن منبع بنویسید ، فقط معادل کلمات تشخیص کپی بودن پایان نامه را پیدا نمی کنید و با کمی تغییر ، همان پاراگراف را در متن خود وارد می کنید. یک الگوی مناسب انتخاب کنید و مفهومی را که درصد مشابهت مقاله در ذهن دارید بنویسید. به یاد داشته باشید که هنوز از ایده شخص دیگری استفاده می کنید نرم افزار مشابهت یاب، بنابراین حتما منبع را ذکر کنید.

پ.ن: هنگام نوشتن متن ، نیازی به تغییر ایده اصلی نویسنده نیست.

با کمی جستجو می توانید سایت هایی را پیدا کنید که سایت تشخیص کپی بودن مقاله گفته می شود متن شما را بصورت رایگان سرقت ادبی چیست تعریف و تحویل می دهند. ما به شما توصیه می کنیم که به هیچوجه به چنین ابزاری اعتماد نکنید. باور کنید هیچ چیز گرانی احمقانه نیست ، هیچ چیز ارزان قیمتی ندارد! در اینجا ما در مورد یک ابزار رایگان صحبت می کنیم.

3. نقل قول کنید
اگر می خواهید در مقاله خود از نقل قول مستقیم استفاده کنید و جمله مرجع را کلمه به کلمه بیاورید ، باید از علامت نقل قول استفاده کنید. علامت “” ساده ترین و در دسترس ترین راه برای مبارزه با دزدی ادبی است.

سرقت ادبی با نقل قول های بدون نقل
البته علاوه بر نقل قول ، باید منبع خود را نیز ذکر کنید.

4- بنابراین در مورد ایده های خود چه می کنید؟
این مقاله شماست ، بنابراین نظرات شما باید درج شود. اگر برای ساختن قاب بازخورد خود از منبع دیگری استفاده کرده اید ، موارد بالا را بخاطر بسپارید. مراقب دزدی ادبی باشید؛ رهنمودهایی را که برای ارائه تحقیقات خود دارید مرور کنید ایران پیپر سرقت ادبی ، ممکن است به هیچ وجه مجاز به استفاده از تحقیقات قبلی خود نباشید.

شاید ذکر این نکته عجیب به نظر برسد ، اما افراد زیادی هستند که هیچ شناختی از خود ندارند و تنها با جمع آوری اطلاعات از تحقیقات دیگران در ایجاد مقاله ای قدرتمند تلاش می کنند.

سرقت ادبی یا سرقت ادبی به شباهت های ادبی موجود در مقاله ها اطلاق می شود. وجود یک جمله تکراری ، البته بسیار مختصر در متن مقاله ، منجر به در نظر گرفتن دزدی ادبی می شود و مقالاتی که چندین درصد شباهت دارند معمولاً دزدی ادبی محسوب می شوند. آنها در مجلات معتبر منتشر نخواهند شد و بهتر است قبل از ارسال مقاله به مجلات معتبر ، ابتدا باید ویرایش شود و سپس به ژورنال مورد نظر ارسال شود. که ما می خواهیم بدون دریافت اجازه و اطلاعات از نویسنده از محتوای مقاله وی استفاده کنیم. سرقت ادبی هم یک اشتباه فرهنگی و هم یک اشتباه علمی تلقی می شود. فردی که سالها از عمر خود را صرف تحقیق در مورد مقاله ای می کند با شخصی که سالها در تلاش برای جمع آوری ثروت است هیچ تفاوتی ندارد. خیر ، و سرقت بدون اجازه پس انداز مالی یا علمی هر شخصی جرم است و شخص باید مرتکب آن شود. بر این اساس ، مقالاتی که حاوی دزدی ادبی باشند ، رد می شوند و نویسنده مقاله اعتبار قبلی را دارد. وجود خواهد داشت ، برای جلوگیری از این وقایع ، مطمئن شوید که قبل از انتشار یک مقاله ابتدا سعی کنید شباهت های ادبی را شناسایی و از بین ببرید. اگر چه این شباهت های ادبی ممکن است کاملا نرم افزار مشابه یاب مقاله ناخواسته وب مستر خبر ظاهر شود و نویسنده متوجه نشود ، اما پس از ارسال مقاله ، شما نمی تواند اثبات کند.

افراد از لحاظ ظاهری و افکار شباهت های زیادی دارند و به عنوان مثال ، هنگام انجام تحقیق ، ممکن است همان جمله ای که به ذهن شما خطور کرده است ، در تحقیقات نویسنده دیگری ثبت شده باشد ، در این صورت شخص قبل از شما آن جمله و متن را دارد. همان را تکرار کنید جمله و مقاله در مقاله شما دوباره ، این به عنوان سرقت در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر مشابهت یابی مقاله انگلیسی ، هیچ کس دوست ندارد که پلاجریسم چکر بخواند.