پرداخت های هیتاچی در افزایش قیمت ، تا مارس تقریباً دو برابر دستگاه های خودپرداز با برچسب سفید

بمبئی: یک مقام ارشد شرکت گفت: خدمات پرداخت هیتاچی ، اپراتور پیشرو در دستگاه های خودپرداز با برچسب سفید ، قصد دارد تقریباً دو برابر استقرار دستگاه های خود را تا ماه مارس به 5000 واحد برساند ، در حال حاضر 1340 دستگاه جدید را نصب کرده است.

گسترش تهاجمی هیتاچی جالب است زیرا تجارت ATM برچسب سفید از ابتدا ضرر داشته است ، دلیل اصلی این امر کاهش هزینه های بین تغییر است که صنعت بانکداری و تنظیم کننده قادر به تجدید نظر در سطح سودآوری برای اپراتورها نبوده و بسیاری را مجبور کرده است از آنها به خارج از تجارت است.

این در سال 2014 وارد فضای ATM (WLA) با برچسب سفید شد.

بانک ذخیره در سال 2013 به هر شخص علاقه مند اجازه داده است تا خودپردازهای دارای برچسب سفید را با نام تجاری خود نصب کنند. بر این اساس ، بازیکنانی مانند تاتا آن را تحت Indicash ارائه می دهند ، هیتاچی آن را Money Spot می نامد.

Rustom Irani ، مدیر عامل و مدیر اجرایی خدمات پرداخت هیتاچی ، روز دوشنبه گفت ، با اضافه شدن جدید ، کل نصب WLA چهارمین اپراتور بزرگ WLA کشور تا ماه مارس به 5000 مورد می رسد ، زیرا قصد دارد 1000 دستگاه دیگر از این تا مارس نصب کند.

ایرانی گفت ، فقط در ماههای قفل ، 590 WLA نصب کرده است که تعداد آنها از اکتبر به 4000 رسیده است.

بر اساس آخرین داده های RBI ، بزرگترین بازیکنان WLA شامل راه حل های پرداخت Tata Communications (تحت برچسب Indicash) هستند که از سال 2013 فعالیت می کنند ، BTI Payments (تحت India1ATM و JV بین ICICI Ventures و Banktech Group استرالیا) و Vakrangee است.

سایر اپراتورهای WLA AGS Transact Technologies ، RiddiSiddhi Bullions و Srei Infrastructure Finance هستند. Muthoot Finance سال گذشته خروج خود از بخش را به دلیل افزایش ضرر اعلام کرده است.

پرداخت Hitachi ، بزرگترین استقرار ماشین های بازیافت وجه نقد در کشور با بیش از 19000 دستگاه در کار ، در مورد بخش WLA سرسخت است و انتظار دارد افزایش احتمالی هزینه های مبادله ای به سودآوری صنعت و آنها کمک کند.

وی گفت ، بیش از 40 درصد WLA های آن نیز ماشین آلات بازیافت پول است – که به شما اجازه می دهد واریز وجه و برداشت کنید.

خوش بینی ایرانی از کانون توجه روستایی آنها ناشی می شود که در آن هزینه ها بهتر کنترل می شوند و او انتظار دارد در صورت افزایش هزینه های مبادله ای با حداقل 4 تا 4 روپیه در ازای معامله از 15 روپیه فعلی ، پول نقد مثبت شود.

وی گفت: “با 19-20 در هر معامله ، می توانیم سود خود را بدست آوریم”.

ایرانی گفت که رشد آنها از سال 2017 سریعتر بوده است و از سال 2018 حداقل 1000 دستگاه جدید در سال نصب می کند.

گروه هیتاچی با نصب بیش از 55000 دستگاه خودپرداز 2.59 لاری (شامل 19000 دستگاه بازیافت وجه نقد) ، 4000 WLA و 1.42 میلیون دستگاه نقطه فروش از جمله دستگاه های تلفن همراه PoS و کد QR ، پیشگام در فضای پرداخت داخلی است.

این مرکز همچنین یک مرکز تولید در بنگالورو دارد که می تواند 1500 دستگاه بازیافت پول نقد را در ماه راه اندازی کند.