واردات کلیه اقلام آهن و فولاد اکنون به ثبت اجباری تحت SIMS: دولت نیاز دارد

دهلی نو: دولت اکنون تجار خود را در سیستم نظارت بر واردات فولاد (SIMS) برای واردات کلیه محصولات آهن و فولاد به عنوان سایر اقلام مرتبط با راه آهن اجباری کرده است ، اقدامی با هدف دلسرد کردن محموله های ورودی این کالاها و ترویج در یک اعلامیه عمومی که روز دوشنبه صادر شد ، تولید محلی است. ثبت نام اجباری قبلاً در حدود 300 مورد اعمال شد. اکنون حدود 530 محصول دیگر اضافه شده است.

این محدودیت ها برای کلیه محصولات تحت بخش 72 (آهن و فولاد) ، فصل 73 (محصولات آهن و فولاد) و فصل 86 (لوکوموتیو راه آهن یا تراموا ، اجزا و قطعات ثابت ، وسایل و اتصالات مسیر راه آهن یا تراموا) اعمال شده است ؛ ترافیک مکانیکی انواع تجهیزات سیگنالینگ).

اداره کل تجارت خارجی (DGFT) ، تحت وزارت بازرگانی ، گفت که “واردات” این محصولات “اکنون نیاز به ثبت اجباری” تحت SIMS دارد.

این موارد شامل برخی از محصولات نورد مسطح است. چند سیم رشته ای ، طناب ، کابل؛ بعضی از چشمه ها و برگ های خاص برای چشمه های آهن و فولاد ؛ لوله ها ، لوله ها و پروفیل های توخالی ؛ لوکوموتیو دیزلی-برقی ؛ و بعضی از قسمتهای راه آهن.

SIMS ، تحت وزارت بازرگانی ، اطلاعات واردات محصولات کارخانه فولاد را جمع آوری و منتشر می کند.

در اعلامیه عمومی ، این اداره اعلام کرد که تاریخ اجرای این اعلان 16 اکتبر خواهد بود.

در این گزارش آمده است: “لایحه ورود به تاریخ 16 اکتبر 2020 یا بعد از آن نیاز به ثبت اجباری تحت SIMS دارد”.

در این ارتباط همچنین گفته شده است كه SIMS از واردكنندگان می خواهد كه اطلاعات مقدماتی را در یك سیستم آنلاین ارسال كنند و با پرداخت هزینه ثبت نام Re 1 در هزار با حداقل 500 روپیه و حداكثر 1 Rs CIF (هزینه بیمه حمل و نقل ) ارزش.

وارد کننده می تواند برای ثبت نام زودتر از روز 60 ام و نه بعد از روز شانزدهم قبل از تاریخ پیش بینی شده برای ورود محموله واردات ، اقدام کند.

شماره ثبت خودکار برای 75 روز معتبر خواهد بود.

در یک اعلان جداگانه ، DGFT اعلام کرد تأیید گواهینامه های فرآیند کیمبرلی (KP) که توسط مرجع صدور معتبر صادر شده است در مورد اشتباهات از ماهیت جزئی مانند چاپ می تواند به موجب استاندارد شورای توسعه صادرات گوهر و جواهرات مطابق استاندارد مجاز باشد. روش عملیاتی

بعلاوه ، این گزارش گفت که صادرات مجدد الماسهای خام وارداتی ، در صورت سفارش این امر توسط مقامات گمرکی ، با توجه به گواهی فنی KP صادر شده توسط شورا مجاز است.

KP ابتکار مشترک دولت ها ، صنعت و جوامع مدنی برای مهار جریان “الماس درگیری” است – الماس های خشن که توسط جنبش های شورشی برای تأمین مالی جنگ علیه دولت های قانونی استفاده می شود.