هند کاوشگر ضد دامپینگ برای واردات پلی اتیلن با چگالی کم از ایالات متحده ، امارات و سایر کشورها را آغاز می کند

دهلی نو: پس از درخواست انجمن تولید کنندگان مواد شیمیایی و پتروشیمی (CPMA) ، تحقیقات ضد دامپینگ در مورد واردات پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) از ایالات متحده ، امارات متحده عربی ، قطر ، عربستان سعودی ، سنگاپور و تایلند آغاز شده است. تحقیقات ضد دامپینگ.

اداره کل درمان های تجاری (DGTR) گفت: “Reliance Industries Limited (RIL) ، که تولید کننده داخلی این محصول است ، اطلاعات خود را به عنوان صنعت داخلی ارائه کرده است … RIL تنها تولید کننده محصول مورد بررسی در هند است.” یک اعلان

تحقیقات شامل واردات بین 1 آوریل 2019 تا 30 ژوئن 2020 خواهد بود.

LPDE برای تولید کیسه های زباله ، بسته بندی مواد غذایی منجمد ، فیلم لمینیت ، بسته بندی حباب ، فیلم های پشتیبان نوار چسب و کف برای تولید تشک ها و غیره استفاده می شود.

طبق اعلامیه ، این انجمن ادعا کرده است که به دلیل تأثیر قیمت واردات دپینگ ، عملکرد صنعت داخلی تأثیر منفی گذاشته و منجر به افزایش موجودی های آن ، کاهش سودآوری آن و بازده سرمایه مورد استفاده شده است.

DGTR گفت: “شواهد اولیه وجود دارد كه صدمه ای به صنعت داخلی وارد شده است.

در اطلاعیه ای جداگانه ، ریاست جمهوری توصیه کرده است که پس از ثبت درخواست RIL در مطابق با پیمان تجاری بین هند و کره جنوبی برای شروع ضمانت دوجانبه ، افزایش عوارض واردات برای لاستیک مصنوعی کره ای که در ساخت لاستیک استفاده می شود ، افزایش یابد. تحقیقات در مورد افزایش واردات این لاستیک.

کاوشگر در نوامبر سال گذشته آغاز شد.

برای سال اول ، DGTR توصیه کرده است که نرخ حقوق گمرکی را به میزان 100٪ نرخ گمرک اعمال شده برای ملت مطلوب و 75٪ در سال دوم پس از یافتن پیوند علی بین افزایش واردات کالا کالاها به دلیل کاهش یا حذف عوارض گمرکی تحت توافق نامه مشارکت اقتصادی جامع کره و هند (CEPA) و صدمه جدی به صنعت داخلی.

“بر این اساس ، مدیر کل توصیه می کند که نرخ عوارض گمرکی برای واردات کالاهای موضوعی (لاستیک پلی بوتادین) از کره … به میزان نرخ گمرک اعمال شده برای ملت مطلوب تر … توصیه می شود سالها “، گفته شد.

دولت در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 اقدامات حفاظتی را با حذف امتیازات ارائه شده تحت FTA اعمال کرد و نرخ عوارض گمرکی را برای واردات محصول وارداتی از کره به مدت 200 روز به 10٪ افزایش داد.