هند به شدت آماده توسعه برنامه های کاربر نهایی با استفاده از قابلیت های 5G است: رسمی DoT

دهلی نو: یک مقام ارشد بخش مخابرات روز چهارشنبه گفت: هند در توسعه “برنامه های کاربر نهایی با استفاده از قابلیت های 5G” در موقعیت “به طور قابل توجهی سودمند” است. بحث در مورد باند طیف ‘mmWave’ با فرکانس بالا – باند 24.25 تا 27.5 گیگاهرتز – در جهت مثبت حرکت می کنند و وزارت ارتباطات (DoT) نیز “با دقت” در حال بررسی موارد مختلف در مورد طیف بازپرداخت است ، به ویژه TK Paul ، مدیر کل ، دفتر مرکزی مخابرات و LSA دهلی ، DoT ، گفت: گروههای E و V.

“هند دارای مالکیت ناچیزی در فناوری ارتباطات بود. با این وجود ، با توجه به صلاحیت طراحی که طی سالها به عنوان بخشی از ارائه نرم افزار و خدمات و محصولات طراحی به شرکت های جهانی توسعه یافته است ، هند در موقعیت مناسب برای توسعه برنامه های کاربر نهایی با استفاده از قابلیت های 5G است” گفت: در کنفرانس مجازی “5G India 2020”

وی گفت: بخشهایی که احتمالاً در بررسی موارد استفاده از 5G پیشگام هستند شامل فناوری مالی ، کشاورزی و روستایی ، بهداشت ، اتومبیل ، شهرهای هوشمند و آموزش هستند.

پل همچنین گفت که چشم انداز مثبتی برای پرداختن به موضوعات مختلف و در دسترس قرار دادن طیف برای خدمات تلفن همراه وجود دارد.

“بحث در مورد باند” mmWave “، یعنی 24.25-27.5 گیگاهرتز ، مثبت است و برای محافظت از سرویس های فضایی ضمن امکان دسترسی به IMT (ارتباطات بین المللی تلفن همراه) در باند نیز ، برای حفاظت از سرویس های فضایی ، یک تجدید نظر در مورد حفاظت وجود دارد.” او گفت.

شبکه های 5G به ترکیبی از طیف در باند های کم (فرکانس 1 گیگاهرتز) ، میانی (به عنوان مثال 3.5 گیگاهرتز) و بالا (میلی وات یا میلی متر وای) نیاز دارند.

وی افزود ، “در حالیکه دیدگاههای مختلفی از طرف ذینفعان در مورد طیف بازگشت به ویژه باندهای E و V وجود دارد ، DoT در حال بررسی مسائل مختلف با دقت است.”