همانطور که حسابرسی ویژه Srei Infra Finance آغاز می شود ، برای بانک ها و بازار درآمد ثابت دژاوو است

KOLKATA: این حس دژاوو برای بازار با درآمد ثابت است و بانکهای دارای بانک ذخیره هند با انجام یک حسابرسی ویژه از Srei Infrastructure Finance به این نکته اشاره می کنند که چیزی در موسسه ای وجود دارد که بیش از 30،000 کرور بدهی بدهی دارد.

به گفته دو نفر آشنا ، برخی از وام دهندگان قبلاً وام های Srei را دوباره تنظیم کرده اند ، زیرا واحد اقتصادی با عدم تطابق جریان وجه نقد پس از قفل و توقف بازپرداخت وام به هدایت RBI مواجه شده است.

اندازه وام های برنامه ریزی شده مشخص نیست ، اما وام دهندگان گفتند که این شرکت با محدودیت نقدینگی روبرو است. از کل 31435 کرور وام در پایان ماه سپتامبر ، حدود 25000 کرور از طریق سرمایه در گردش و وام مدت دار از بانک ها است.

بخش مالی غیر بانکی (NBFC) به دلیل پیش فرض های انجام شده توسط برخی از نام های بزرگ مانند IL&FS و DHFL ، سرمایه گذاران و وام دهندگان را قبل از قرار دادن پول خود با احتیاط فراوان ، دچار رکود کرده است.

“Covid-19 قطعاً بر جریان نقدی مشتریان ما که در درجه اول پیمانکاران و شرکت های زیرساخت هستند ، تأثیر گذاشته است. با توجه به شرایط موجود ، بسیاری از مشتریان ما سعی کرده اند بازپرداخت ها را با جریان های نقدی خود هماهنگ کنند. نقدینگی ما به طور مشابه با مشتریان مطابقت دارد ، که مطابق با آن بوده است ، ”سخنگوی Srei گفت.

وی حسابرسی RBI را یکی از امور منظم تنظیم کننده لقب داد.

رئیس استراتژی Srei گفت: “استراتژی سال بعد ، صرفه جویی در هزینه های نقدی با انجام مشاغل کم خطر ، کاهش هزینه ها در هر کجا که امکان پذیر باشد ، تمرکز بر بهبود ارتباط با مشتری با هدف بهبود بهتر و تبدیل شدن فناوری به واسطه اصلی برای تجارت” Hemant Kanoria در گزارش سالانه این شرکت برای FY20 گفته بود.

این گروه در حال حاضر بر روی وام مشترک با بانک ها برای ذخیره پول نقد تمرکز کرده اند.

این شرکت از سپتامبر تقریباً 1 کرور در حساب های جاری در بانک ها در مقابل 45 کرور در سال گذشته حساب دارد.

این شرکت روز جمعه آخرین بورس اوراق بهادار را اعلام کرد که یک حسابرس منصوب شده توسط RBI در حال انجام حسابرسی ویژه ای از شرکت و شرکت تابعه آن ، Srei Equipment Finance است.

سال گذشته ، مدیریت فروش ناکافی Srei Infrastructure Finance را به Srei Equipment Finance Limited انجام داده بود که شامل انتقال مشاغل ، دارایی ها و بدهی ها از جمله بدهی ها نسبت به بدهی های غیرقابل تبدیل است. این طرح توسط یکی از دارندگان بدهی هلدینگ SEFL به چالش کشیده شد. رضایت سایر وام دهندگان هنوز منتظر است.

“در شش سال گذشته ، تصمیم آگاهانه بخشی از مدیریت این بوده است که تجارت مالی تجهیزات را در جایی که رهبری بازار داریم رشد دهیم و به تدریج قرار گرفتن در معرض تأمین مالی پروژه را کاهش دهیم ، جایی که پیشرفت به دلیل سیاست های مختلف کند است. مانع ، “کانوریا در گزارش سالانه گفت.

مبلغ پرداختی این گروه در سال مالی 2020 از 21229 کرور در سال گذشته به 11681 کرور روپیه کاهش یافت.

Srei دارای 3.34٪ در بانک Lakshmi Vilas است که اکنون تحت مهلت قانونی 30 روزه است و قرار است با DBS Bank هند ادغام شود. از آنجا که سهام این بانک اکنون منقرض شده است ، برای سهامداران از جمله Srei ضرر خواهد بود.