هرآنچه باید درباره ورق های مولتی استایل و کاربرد های آن بدانیم؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد پرکاربرد ترین و رنگ های مولتی استایل، طلایی، نقره ای و مسی در دو طرح آیینه ای و خش دار است. یکی از مهم ترین مزیت های این ورق ها این است که قابلیت حکاکی و برش دارند و برای ساخت تندیس ها و پلاک های تبلیغاتی از مولتی استایل تابلو آنها استفاده میشود. ورق های مولتی استایل قابلیت حک و برش لیزری را دارند. دستگاه برش لیزری مولتی استایل به علت سرعت، دقت و ظرافت دستگاه لیزر، برشهای با کیفیتی را روی ورقها ایجاد میکند. لازم به یادآوری است که برندهای اصلی موجود در بازار از ورق های مولتی استایل شامل برندهای ایرانی و خارجی میشود و در هر دو صورت شما میتوانید محصولات با کیفیتی را تهیه نمایید.

خشهای موجود بر روی سطح این ورقها، مناسب طرحهای شیک و مدرن هستند و برای ساخت انواع لوحها، هدایا و… بهتر است این ورقها در تماس با آب نباشند؛ زیرا رطوبت موجب تغیر رنگ در آنها میشود. مولتی استایل ها مقاومت خوبی در برابر رطوبت هوا دارند و نقش حک شده بر روی آن ها به خوبی و به وضوح دیده می شود. با انجام حکاکی لیزری بر روی ورق های مولتی استایل سطح تغییر رنگ داده و زیبایی آن بیشتر می شود.

وجود دارد که با حکاکی بر روی آن ها با دستگاه لیزر یا دستگاه لیزر فایبر به رنگ های متنوع و زیبایی می رسیم. در نهایت مولتی استایل با داشتن ضخامت کم، وزن سبک، سهولت کار در کنار زیبایی با طرحهای نامحدود توانسته انتخاب درستی برای بسیاری از مشاغل و شرکتها باشد. این ورق ها در 2 نوع خش دار یا آینه ای تولید می گردد. لایه رویی، لایه رنگ دار یا دارای طرح است و لایه زیرین لایه پلاستیکی است که از آسیب رسیدن به ورق هنگام برش یا جابهجایی جلوگیری میکند. می باشد. این ورق ها می تواند ساده یا چسب دار باشد که بسته به کاربرد باید نوع مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید.

هنگامی که بر روی یک ورق حکاکی انجام می گردد، سطح حکاکی شده بسته به جنس زیر روکش مولنی استایل تغییر رنگ می دهد. ورق های مولتی استایل از مواد ABS تولید می شود و در انواع ورق طلایی،نقره ای،طلایی براق،طلایی خشدار و… به کمک این عناصر می توان برچسب روی جعبه ها را به راحتی تولید کرد. محتوایی که بر روی این تابلوهای رومیزی درج می شوند ، توسط دستگاه برش لیزری یا حک لیزری بر روی تابلو حک می شود . در زمان برش مولتی استایل تنظیم درست سرعت و دقت الزامی است؛ زیرا در صورت بالا بودن قدرت یا پایین بودن بیش از اندازه سرعت، کیفیت پایین برش، یکدست نبودن لبههای ورق و ذوب شدن ورق مولتی استایل در اثر حرارت بالا را درپی دارد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مولتی ویتامین لایف استایل وب سایت خود باشید.