نیاز به تسریع در اجرای سیاست جدید مخابرات ، کاهش قیمت 5G ذخیره: رسمی DoT

دهلی نو: به عنوان بخشی از ابتکارات سیاست گذاری این مرکز ، نیاز به قیمت گذاری مقرون به صرفه برای موج های نسل پنجم یا 5G وجود دارد ، یک مقام ارشد وزارت مخابرات (DoT) روز چهارشنبه گفت ، نیاز به تسریع وجود دارد اجرای سیاست ملی که در سال 2018 رونمایی شد.

“ابتکارات سیاستی مورد نیاز دولت برای 5G باید شامل اطمینان از در دسترس بودن طیف با قیمت های مقرون به صرفه ، قیمت ذخیره پایین تر و سیاست یکنواخت حق راه برای فیبر سازی باشد. بنابراین ، چندین فرصت جدید وجود دارد ، و آینده روشن و مهیج است ، “بهارات كومار جوگ ، عضو – خدمات در DoT گفت.

جوگ در دومین روز از چهارمین دوره کنگره موبایل هند (IMC) 2020 که توسط انجمن اپراتورهای تلفن همراه هند (COAI) برگزار شد ، یک گروه مستقر در دهلی که نمایندگان Jio ، Airtel و Vodafone Ide است سخنرانی کرد.

این رویداد مجازی سه روزه روز سه شنبه توسط نخست وزیر نارندرا مودی آغاز به کار کرد و شاهد مشارکت افراد برجسته صنعت مانند موکش آمبانی و سونیل بهارتی میتال بود.

نظرات یکی از مقامات ارشد دولتی نگرانی صنعت را در برابر تنظیم کننده مخابرات که طیف مربوط به خدمات بعدی در باند 3300-3600 مگاهرتز را تقریبا 492 کرور در واحد واحد قیمت گذاری می کند ، برانگیخته است. بهارتی ایرتل ، از جمله دیگران ، گفت که قیمت ذخیره برای شرکت در فروش موج بعدی بسیار زیاد است.

سازمان تنظیم مقررات مخابراتی هند (Trai) از كاهش قیمت پایه خودداری كرد و توپ را در زمین دولت قرار داد و گفت كه اداره مخابرات می تواند آن را بررسی كند و به حراج موج های رادیویی كه برای راه اندازی خدمات 5G تجاری است ، ادامه دهد.

جوگ گفت: “نیاز به تسریع در اجرای سیاست ارتباطات دیجیتال ملی 2018 است و دولت در حال کار با همه ذینفعان برای همین کار است.”

به گفته وی ، سیاست ها و مقررات آینده نگر لازم است ، و وی گفت که سیاست ملی ارتباطات دیجیتال 2018 به دنبال باز کردن قدرت تحول در شبکه های ارتباطات دیجیتال برای دستیابی به هدف توانمند سازی دیجیتال و بهبود رفاه برای مردم است. هند

در سپتامبر 2018 ، کابینه سیاست ملی را تصویب کرد اما بازیگران بخشی دولت را مقصر می دانند که با سرعت حلزون در اجرا و انتقال منافع به سهام داران حرکت کرده است.

این مقام مسئول همچنین گفت که اکوسیستم تلفن های هوشمند ، رسانه های نمایشگر ، پهنای باند و سیستم عامل ها برای ارائه تجارب هیجان انگیز مشتری و ایجاد رسانه ای از سرگرمی گرد هم می آیند و صنعت باید اطمینان حاصل کند که مصرف کنندگان بیشترین بهره را از فناوری های نوظهور می برند.

جوگ افزود که ارزش اقتصادی 5G در سراسر جهان 13.2 تریلیون دلار تخمین زده می شود و سهم هند تا سال 2035 نزدیک به یک تریلیون دلار خواهد بود.