نوکیا هند می گوید در سال 2020 بیش از 100 معاملات مخابراتی را به دست آورده است. شدت گسترش شبکه افزایش می یابد

NEW DELHI: سازنده چرخ دنده مخابراتی فنلاندی نوکیا در سال جاری بیش از 100 معامله در هند را امضا کرده است ، با قراردادهای جدید توسعه و مدرن سازی از شرکت های تلفن همراه هند و ارائه دهندگان خدمات اینترنت ، سطح مقدماتی را برای مقابله با افزایش استفاده از داده ها فراهم می کند ، مدیر ارشد گفت.

سانجی مالک ، رئیس بازار هند برای نوکیا ، با وجود اینکه هشدار داد هند از نظر آماده سازی برای فناوری 5G از دست می دهد ، هشدار داد و از دولت خواست که به جای صرف وقت برای آزمایش ، مستقیماً به سمت اعزام حرکت کند.

“حرکت معاملات برای همه مشاغل ما بسیار خوب بوده است ، چه رادیو ، تجارت اصلی ، برنامه های کاربردی ، شبکه ثابت یا GPON. تلفنهای هندی در حال آماده شدن برای 5G هستند که جنبش معاملات را برانگیخته است. ما تاکنون 108 معامله را در سال تقویمی 2020 بسته ایم. ”گفت: سانجی مالک ، رئیس بازار هند برای نوکیا. در مقایسه ، نوکیا تحت 100 معامله در سال 2019 و 75 معامله در سال 2018 برنده شده بود.

نپال و بوتان نیز در تجارت نوکیا مشارکت داشتند اما معاملات هند از امسال بیش از 100 معامله بود که معامله Bharti Airtel به ارزش 1 میلیارد دلار بزرگترین معامله بود.

مالک گفت ، تلفن های مخابراتی هند به دلیل محدودیت های Covid و چالش های مالی و قانونی هزینه های سرمایه خود را کاهش دادند ، اما اکنون فعالیت شبکه به روزهای قبل از Covid بازگشته است. “…پیش رفتن. من اطمینان دارم که شدت کنونی در حال حاضر به بهبود ضرر در Q2 کمک خواهد کرد.

مدیر اجرایی گفت ، افزایش 15 تا 20 درصدی ترافیك هم اكنون شركت های ارتباطی هند را مجبور به گسترش شبكه از نظر پوشش و ظرفیت می كند ، افزود كه سرعت پس از حراج طیف كه ممكن است طی دوره ژانویه-مارس 2021 برگزار شود ، بیشتر خواهد شد.

مالک همچنین از هند خواست که طیف 5G را به سرعت با نرخ مقرون به صرفه حراج کند.

“ما از نظر عرضه 5G به تأخیر می افتیم. ما می خواستیم از منظر جهانی زود وارد شویم و اکنون به نوعی این حرکت را از دست می دهیم. “وی افزود که نیازی به هیچ نوع آزمایش 5G نیست. “بیایید فورا برای استقرار تجاری برویم. ما هرگز آزمایش 4G را انجام ندادیم … ”

نوکیا گفت که قیمت گذاری صحیح برای طیف 5G باید انجام شود ، و این باعث می شود تلفن های هوشمند مقرون به صرفه باشند تا بتوانند زودتر وارد مرحله استقرار تجاری شوند.

“ما از طریق GNOC در حال استقرار 5G در هند از ایالات متحده هستیم و به تدوین استراتژی کمک می کنیم. مهندسان ما از نظر آمادگی از نظر باطن آماده استقرار در هند هستند. ”