نمایندگان Reliance Jio در هیئت امنایی داده ها در پارلمان مستقر می شوند

دهلی نو: مدیران Jio Platforms Ltd و Reliance Jio Infocomm روز چهارشنبه در جلسه هیئت پارلمانی در مورد مسئله ایمنی داده ها استعفا دادند و از آنها س askedال شد که آیا مکانیزم اشتراک داده بین این شرکت و سرمایه گذاران آن فیس بوک و گوگل وجود دارد؟ کمیته مشترک پارلمان در مورد لایحه محافظت از اطلاعات شخصی ، به ریاست Meenakshi Lekhi ، نماینده BJP ، از مدیران Reliance Jio درباره خصوصی بودن اطلاعات مشترکان و کاربران سیستم عامل های Jio س questionال کرد.

لخی پس از ملاقات.

وی گفت: مدیران شرکت طرفدار حفاظت از داده ها و بومی سازی آن در هند هستند.

نمایندگان گوگل ، فیس بوک ، توییتر ، آمازون و پایتم قبلاً از هیئت مدیره اخراج شده اند. در حالی که افراد Ola ، Uber و Airtel نیز فراخوانده شده اند تا در هیئت شرکت کنند.

لایحه محافظت از اطلاعات شخصی توسط وزیر الکترونیک و فناوری اطلاعات راوی شانکار پراساد در 11 دسامبر 2019 در لوک سبها ارائه شد. این لایحه سعی در حفاظت از داده های شخصی افراد و ایجاد مرجع محافظت از داده ها برای همان موارد دارد.

قانون پیشنهادی منع ذخیره سازی و پردازش داده های شخصی توسط اشخاص بدون رضایت صریح یک شخص را دنبال می کند.

این لایحه بعداً به کمیته مشترک انتخاب هر دو مجلس پارلمان ارجاع شد. قانون پیشنهادی منع ذخیره سازی و پردازش داده های شخصی توسط اشخاص بدون رضایت صریح یک فرد را دنبال می کند.